S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Jeg tenker på og bygge min 520i til en 528i passer disse rett på festene?og må jeg bytte hele lednings nettet?evt få dette godkjent hos bt.
Haug530D Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Ser ikke noen grunn til at den motoren ikke skal passe da E39 er levert med den motoren.
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 vet det men om de passer på 520i fester?kan jo være forskjellige..vet ikke det..dærfor jeg spørr
EBørøsund Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Plug and play om du får med hjerne og ledningsnett;)
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Plug and play om du får med hjerne og ledningsnett;) Så hele lednigsnettet må skiftes off da tror jeg at jeg skrinlegger det..
knoote Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 et djævelsk høgt bensin forbruk. kjæringa har en 528ia E39 den kan drekk. 30 mil på 70 liter på by kjøring.
EBørøsund Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Nei, bare ledningene i motorrommet ja.. ikke hee bilen nei..
toomas Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Min 528 bruker 1,4 på bykjøring og var nede i 0,78 på en tur oslo trondheim oslo. er bil med automat og. syntes ikke det er så ille
EBørøsund Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 En på jobbe har 528, og han kjører den med lavere forbruk enn han gjorde på 520 han hadde før den. Og min gamle 523 gikk billigere enn 520 jeg har nå, alle med automat.. 520 er egentlig litt for lite motor, så den trekker for tungt..
Fliid Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 S.Nilsen. Det er mer arbeid og sette ledningsnettet fra gammel motor og over på ny enn å kjøpe en brukt motor med ledningsnett påmontert. Så skjønner ikke hvorfor det var så skremmende at man må bytte ledningsnett. Må det jo ved alle ombygginger (Du har sikkert sett 30 tråder det siste halve året som har dreid seg om ombygginger. Vær gang må man bytte nett og)
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 S.Nilsen. Det er mer arbeid og sette ledningsnettet fra gammel motor og over på ny enn å kjøpe en brukt motor med ledningsnett påmontert. Så skjønner ikke hvorfor det var så skremmende at man må bytte ledningsnett. Må det jo ved alle ombygginger (Du har sikkert sett 30 tråder det siste halve året som har dreid seg om ombygginger. Vær gang må man bytte nett og) Ok..trodde ett øyeblikk noe værre men med 528i med ledningsnettet så er det bare og montere?uten noe mer fiksing.
Fliid Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Spørs hvor komplett du kjøper motor det. EWS boks, ledningsnett, nøkkel, motor, motorlabber, osv. Jo mer du kjøper til 528i, jo mer " plug'n play " blir det.
EBørøsund Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Jupp, ledningsnettet har "1000" kontakter i enden som skal på motoren, og tredd på de merkeligste plasser, men i endre enden er det ikke mange kontaktene;) Ledninger, girboks, bensin +++ så er du der;) Mangler du feks EWS må du vell inn å programmere men..
Fliid Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 EBørøsund. Så er det det å finne ett merkeverksted som vil gjøre dette for deg. Nei, best å kjøpe styreenhetn og EWS som i utgangspunktet hører sammen. Koed selger kit.
EBørøsund Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Okok, aldri tenkt på den:P bare snakka med en kjennin om dette som jobber på BMW verksted,å han sa ikke det var noe problem, så tenkte ikke no mer på det:P Kjøp med EWS:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå