Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 528 bruker 1,4 på bykjøring og var nede i 0,78 på en tur oslo trondheim oslo. er bil med automat og. syntes ikke det er så ille

Skrevet

En på jobbe har 528, og han kjører den med lavere forbruk enn han gjorde på 520 han hadde før den. Og min gamle 523 gikk billigere enn 520 jeg har nå, alle med automat..

520 er egentlig litt for lite motor, så den trekker for tungt..

Skrevet

S.Nilsen. Det er mer arbeid og sette ledningsnettet fra gammel motor og over på ny enn å kjøpe en brukt motor med ledningsnett påmontert. Så skjønner ikke hvorfor det var så skremmende at man må bytte ledningsnett. Må det jo ved alle ombygginger (Du har sikkert sett 30 tråder det siste halve året som har dreid seg om ombygginger. Vær gang må man bytte nett og)

Skrevet
S.Nilsen. Det er mer arbeid og sette ledningsnettet fra gammel motor og over på ny enn å kjøpe en brukt motor med ledningsnett påmontert. Så skjønner ikke hvorfor det var så skremmende at man må bytte ledningsnett. Må det jo ved alle ombygginger (Du har sikkert sett 30 tråder det siste halve året som har dreid seg om ombygginger. Vær gang må man bytte nett og)

Ok..trodde ett øyeblikk noe værre :wink: men med 528i med ledningsnettet så er det bare og montere?uten noe mer fiksing.

Skrevet

Spørs hvor komplett du kjøper motor det. EWS boks, ledningsnett, nøkkel, motor, motorlabber, osv. Jo mer du kjøper til 528i, jo mer " plug'n play " blir det.

Skrevet

Jupp, ledningsnettet har "1000" kontakter i enden som skal på motoren, og tredd på de merkeligste plasser, men i endre enden er det ikke mange kontaktene;) Ledninger, girboks, bensin +++ så er du der;) Mangler du feks EWS må du vell inn å programmere men..

Skrevet

EBørøsund. Så er det det å finne ett merkeverksted som vil gjøre dette for deg. Nei, best å kjøpe styreenhetn og EWS som i utgangspunktet hører sammen. Koed selger kit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...