Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet hvor jg kan kjøpe 20" Hartge Classic 2 felger til min e60??

Takk

Skrevet

Christalex skaffer det meste da han selv reiser til utlandet og henter inn felger. Ta kontakt med han, jeg handlet mine Toora T190 hjul av han og var meget fornøyd. Fikk kvitteringer, TÜV-papirer og alt gikk ryddig for seg. Han har ikke noe skikkelig lokale og selger derfor fra garasjen, uten at det har noen betydning. Strandveien Auto AS i Trondheim er offisiell Hartge importør til Norge og kan jo derfor skaffe felgene du er ute etter. Serivce fra Hartge er ubeskrivelig god. Jeg får nytt senkesett tilsendt i posten med tilhørende TÜV-papirer da Hartge gjorde noen endringer på senksettet jeg allerede har. Dette får jeg selvsagt kostnadsfritt. Vær imidlertid obs på at Hartge er dyrt - men det er kvalitet! :wink:

Skrevet

Okey takk saltkjelen, foresten skaffa mg nye frontlykt fra tyskland kosta mg 3000kr fikk de igår og satt de på, så nå ble det perfekt :) og bilen ser hel ut igjen.. :)

Skrevet

Det er godt at den ser hel og pen ut uten skavelanker igjen. Det ser skikkelig amatør ut når lyktene dugger, helt forferdelig. Vi får bare krysse fingrene for at det varer og at problemet ikke gjenoppstår igjen. Det gjorde det på den lykta jeg skiftet på garanti fra BMW i 2004. Dugg og vanndråper var å finne i den byttede lykten i 2006. BMW tror imidlertid at duggen/vanndråpene kan oppstå ved at panseret lukkes for hardt.. :?

Skrevet

offf ikke si det, håper de holder seg, lyktene er helt nye da, så skal jg være extra forsiktig me dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...