Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, med meg tok det 1 time faktisk :D

Jeg sa det hasta, for skulle ivei å kjøpe den samme dagen, og siden det var noen vi kjente godt fiksa de det på en times tid^^

Bare gå på kammeret, skaff en søknad, fyll ut dataene og lever. Si det haster og det tar sikkert bare et par dager. Det de gjør er å sjekke vandelen din. Si du har sett hagle på tilbud så de ikke tror du er en desperado :lol:

Om du mot alt skulle trenge våpennr, send en sms til meg (= 95138215

Type: Hagle Enkeltsk.

Merke: Remington 11-87

Kaliber: 12/76

Denne er flott til gås da den tar litt grov skyts^^

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

De gangene jeg har kjøpt våpen så har det tatt et par dager å få papirene, men en halvautomat er IKKE enkeltskudds, det skal stå Halvautomat i våpenkortet (det gjør det på mine) dessuten så kreves det godkjent våpenskap når man har halvautomat, selv om man bare har ett våpen

Skrevet

Teit regel egentlig, du kan ha fire"vanlige" våpen uten at det er krav til skap, men har du en som er halv auto så er det skap ved første våpen

Skrevet
De gangene jeg har kjøpt våpen så har det tatt et par dager å få papirene, men en halvautomat er IKKE enkeltskudds, det skal stå Halvautomat i våpenkortet (det gjør det på mine) dessuten så kreves det godkjent våpenskap når man har halvautomat, selv om man bare har ett våpen

Det står enkeltskudd i våpenkortet mitt (=

Og... jeg hørte ikke noe om noe våpenskap, min har stått i låst koffert i skapet, sålenge man har under 3 våpen annet enn luft er det ikkeno problem (=

Men siden du allerede har tilgang på skap er jo ikke det noe minus^^

Skrevet

Da blir det nok ikke denne på meg.Blir rifle på meg istedet så kjøper heller far evt ny hagle.

Men har hørt litt rundt om denne hagla og har bare hørt positive ting om den!

Skrevet

Har bud på 4500,- men den går ikke for det.

"kjøttpucken" er fortsatt til salgs.

Kan bytte i deler til 2 dørs E30 også^^ Kom med forslag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...