Clerion Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Hehe, med meg tok det 1 time faktisk Jeg sa det hasta, for skulle ivei å kjøpe den samme dagen, og siden det var noen vi kjente godt fiksa de det på en times tid^^ Bare gå på kammeret, skaff en søknad, fyll ut dataene og lever. Si det haster og det tar sikkert bare et par dager. Det de gjør er å sjekke vandelen din. Si du har sett hagle på tilbud så de ikke tror du er en desperado Om du mot alt skulle trenge våpennr, send en sms til meg (= 95138215 Type: Hagle Enkeltsk. Merke: Remington 11-87 Kaliber: 12/76 Denne er flott til gås da den tar litt grov skyts^^
Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 De gangene jeg har kjøpt våpen så har det tatt et par dager å få papirene, men en halvautomat er IKKE enkeltskudds, det skal stå Halvautomat i våpenkortet (det gjør det på mine) dessuten så kreves det godkjent våpenskap når man har halvautomat, selv om man bare har ett våpen
JoeNasty Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Så det tar ikke lenger tid nei.Det var jo positivt. Har skap da vi har noen flere våpen ihus
Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Teit regel egentlig, du kan ha fire"vanlige" våpen uten at det er krav til skap, men har du en som er halv auto så er det skap ved første våpen
Clerion Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 De gangene jeg har kjøpt våpen så har det tatt et par dager å få papirene, men en halvautomat er IKKE enkeltskudds, det skal stå Halvautomat i våpenkortet (det gjør det på mine) dessuten så kreves det godkjent våpenskap når man har halvautomat, selv om man bare har ett våpen Det står enkeltskudd i våpenkortet mitt (= Og... jeg hørte ikke noe om noe våpenskap, min har stått i låst koffert i skapet, sålenge man har under 3 våpen annet enn luft er det ikkeno problem (= Men siden du allerede har tilgang på skap er jo ikke det noe minus^^
JoeNasty Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Da blir det nok ikke denne på meg.Blir rifle på meg istedet så kjøper heller far evt ny hagle. Men har hørt litt rundt om denne hagla og har bare hørt positive ting om den!
Clerion Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Det er bra Har oppfatta den som driftsikker og god selv (=
Clerion Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Har bud på 4500,- men den går ikke for det. "kjøttpucken" er fortsatt til salgs. Kan bytte i deler til 2 dørs E30 også^^ Kom med forslag
Hanzo/// Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Jeg har også to stk. Remington Super-Magnum, men dog da en med 12/90 og en samme som du har. Veldig solide våpen kan jeg trygt si.
Clerion Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Har fått intrykk av det Tåler nok en trøkk dissa. Jævli god å skyte med ihvertfall. Du trenger ikke en til da?^^
Sir Hofstad Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Funker greit på canadagås også =D ingen som trenger hagle til høsten altså? Hvem trenger gås hvis du kan blåse av 2"x4" og hengsler
Clerion Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Sant Men, ingen som er intr da? =( pengene går til E30`n så det er sagt, støtt en god sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå