O.E Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Der va gamle biln min ja,kjekkt å sjå den he komt tilbake til sunnmøre:!:
Stramvaier Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Mente jeg denne har vært i eie av en som bor i Mjøndalen også jeg, (rett uten for Drammen) men kan hende jeg tar feil nå, men den var også rød med slik type felg i hvitt, men kan hende det ikke var denne da
Røren Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Der va gamle biln min ja,kjekkt å sjå den he komt tilbake til sunnmøre:!: Sopass! Lenge sida du eigde den da?
Røren Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Det er egentlig en svensk bil ja, nummeret er gravert inn i alle rutene.Kjenner du tidlegere eiger av bilen? Ja søskenbarnet mitt hadde den 2 år eller noe. Den bilen har vert litt her å der. husker ikke helt eksakt hvordan det var men mener det var slik, først regga i svergie, så tok eigern den med til England å regga den der. Tilbake til svergie igjen, så importert til Norge. Var en meget god bil å kjøre når han hadde den Men har vert iallefall 2 eigeren mellom han å deg. Det kan stemme de at den he vør litt her å der! Hadde vør tøfft om nokken hadde nokkre gamle bilde av den! Nokken som veit om bbs rc felgane altid har stått på bilen i norge?
O.E Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Her e bilda fra når ej hadde den,på sjøholt forresten,hadde vert veldi arti å sett den gjen en dag!
Røren Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Hehe,stili! Va på sjøholdt å råna for nokkre veke sida Var det du som kjøpte dei sorte lyktene til den?
O.E Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Sopass ja...hadde ej sett dej da hadde ej vel fått ett lite infarkt...nei hadde orginale lykter når ej hadde den
O.E Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 E vel gode 3 år sida det no...he savna den bilen der endel,va like før ej ringte på den når den låg tilsalgs i haust
helgeb Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Mente jeg denne har vært i eie av en som bor i Mjøndalen også jeg, (rett uten for Drammen) men kan hende jeg tar feil nå, men den var også rød med slik type felg i hvitt, men kan hende det ikke var denne da tenkte på denne jeg også, men mener at denne hadde hvite bbs rx felger
jørn_318i Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Mente jeg denne har vært i eie av en som bor i Mjøndalen også jeg, (rett uten for Drammen) men kan hende jeg tar feil nå, men den var også rød med slik type felg i hvitt, men kan hende det ikke var denne da tenkte på denne jeg også, men mener at denne hadde hvite bbs rx felger det kan ha vært en som holder til i svarstad, for den ser helt lik ut bare at den har tona ruter
Stramvaier Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Vet hvertfall at den i Mjøndalen ble solgt her for en stund tilbake men vet ikke hvor den havnet. Godt det kommer en ny M3 tilbake til Mjøndalen snart. hehe
Geir Anders Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Mente jeg denne har vært i eie av en som bor i Mjøndalen også jeg, (rett uten for Drammen) men kan hende jeg tar feil nå, men den var også rød med slik type felg i hvitt, men kan hende det ikke var denne da tenkte på denne jeg også, men mener at denne hadde hvite bbs rx felger det kan ha vært en som holder til i svarstad, for den ser helt lik ut bare at den har tona ruter Har ikke broren din også hatt denne tidligere? Eller er det den som står i svarstad?
jørn_318i Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Mente jeg denne har vært i eie av en som bor i Mjøndalen også jeg, (rett uten for Drammen) men kan hende jeg tar feil nå, men den var også rød med slik type felg i hvitt, men kan hende det ikke var denne da tenkte på denne jeg også, men mener at denne hadde hvite bbs rx felger det kan ha vært en som holder til i svarstad, for den ser helt lik ut bare at den har tona ruter Har ikke broren din også hatt denne tidligere? Eller er det den som står i svarstad? det er den i svarstad brodern hadde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå