50sone Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hei. Har noen 19'' felger med to slitte dekk og 2 dekk som holder en sesong til. 225/35 19 er det som står på. Bredde på felgene er 8,5. Men vilket innpress der er veit ikkje eg. Men har stått på en e36,så passer der. Ønsker og bytte dem i noen 18'' eller muligens 17'' Link til felgane: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2120572 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Pris? Er felgene hele og pene? Innpress og bredde? Trenger disse vals for å brukes på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Mest sannsynlig Mine 19" med 235/35/19 dekk ble i meste laget til Joakim sin E36 som ikke var senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
50sone Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Veit ikkje hvor mye eg skal ta for dei. Fulgte med bilen så veit ikkje hva dei koster. Felgene er ganske bra. Fann et lite hakk i eine felgen heilt ut på kanten med dekket, også er de på en felg fått en stipe på kanten rundt der som dekket sitter. Sikkert pga når de har vert lagt på nye dekk,men den stripa er ikkje så veldig synlig. Kan ta bilder og sende på mail om noen ønsker de Hjulbuene framme er valset på min, sikkert for og få plass. Har ikkje testet dem på bilen en gang! Skal måle mønsterdybde på dei dekka som er bra og komme med vilken profil dekka er, samt bredde på felgene om det står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
50sone Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da er første post litt opdatert. Ang pris på felgene så veit eg ikkje. men kunde tenke meg et par lapper for dei da Om noen har lyst på dem er de bare og komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evensen Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
50sone Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Pm er besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
50sone Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Da har eg fått et bud på 4000kr. Felgene ligger ute til over helga, da går dem til den med høyest bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
50sone Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 liten bumb. har forsatt bud på 4000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå