sladjan Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Har vært og sett på den bilen der i desember en gang da den låg til salgs, men eieren ombestemte seg og da ble de ikke noe salg. Er noen ut etter en fin 320ic så er den her ganske fin. KM stand er riktig og bilen er som ny å kjøre. 70k er ikke gale. eneste jeg fant da var at frontfangeren har flassa litt. Fikk litt lyst å spør om han vil bytte i sedan men skulle ha seg 4x4 så mye jeg husker.... LØP OG KJØP http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 219#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Så pen ut den der, m-bakfanger eller? eller m-look diffusor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Så pen ut den der, m-bakfanger eller? eller m-look diffusor? Tror det er mfanger. Han som eier bilen nå har ikke gjort mye annet enn justerbart senkesett tror jeg. Forige eier som fiksa alt og det var -2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Ser ingen bakfanger på de bildene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ser ingen bakfanger på de bildene jeg. Nei, men det er Mtech bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 en "ic" i e36 karosseriet er en cab. Og dette er neppe det Så er bare en 320i. Litt OT Så fin ut denne, men 136km? Hmm, var lite, men er det riktig så er jo det bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 en "ic" i e36 karosseriet er en cab. Og dette er neppe det Så er bare en 320i. Litt OT Noen som har fått for seg det at siden e46 coupe heter ci, så heter e36 det også. e36 coupe heter jo bare f.eks 320i, og ikke 320ci som en e46 coupe heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 e46 heter CI ja, men jeg mener at alle tok med seg at dette var en e36 da jeg skrev 320IC ( Injection coupe? ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Kan være et bra kjøp DERSOM km stemmer. Desverre ikke alltid like lett å få sjekket det skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Kan være et bra kjøp DERSOM km stemmer. Desverre ikke alltid like lett å få sjekket det skikkelig... Det er sant, husker ikke om den bilen der hadde servise hefte men det viste på bilen at den var godt holdt. ikke skrudd i hjel osv....verdt å ta seg en titt for de som vil kjøpe coupe. begynner å bli sjeldne e36 også, iaff i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå