Koffer Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 I dette tilfelle er jeg ganske sikker på hvor feilen ligger. Var ute å skrudde av bærearmen nå. Har en annen bærearm liggenes. Monterer den imorra også får vi se om det var der feilen var. Kanskje mange som ikke vet at de faktisk har en skakk bærearm. Vill påstå at jeg behandlet denne bærearmen pent under oppussing. Og alikevel så er det mestsannsynlig jeg som har påført den skade. Blir en kontroll til våren. Men hvis dem sier på kontrollen at det ikke er bra da?? Er det noe dem kan gjøre? eller må man kjøpe nye bærearmer eller bærebro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Ved montering av ny arm, så er jeg meget sikker på at problemet ditt forsvinner. At noe er skjedd med innfestingene eller med selve traversen er utenkelig for min del. Prøv ny arm, kom gjerne med tilbakemelding på utvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 kjipt dette her. prøv å ta et nytt bilde, i "riktig" vinkel, sånn at Fliid, som tydeligvis kan en ting eller to, kan se på det! Velger å stole på Fliid, han virker som om han har mye peil! Lykke til videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå