Gå til innhold

18" originale BMW Stjerneeike 124 felger selges

caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Tilnærmet nye sommerhjul selges!

Fremhjulene er 8x18" med 245/40-18", mens bakhjulene er 9x18" med 275/35-18". Står på kostbare Dunlop Sport 1 (?) dekk på alle felgene. Hjulsettet er kjørt maks 1000 km, og fremstår som 100% nytt.

Felgene har stått på E60, men passer også flere andre BMW modeller.

Pris? Et fornuftig bud. Det må dog presiseres at hjulene ikke gis bort!

EDIT: Dette er ORIGINALE BMW felger, ikke kopifelger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dekkene? DOT merking fra hvilket år? Hvorfor selger du dem? Er det noe problem med sporing med denne dimensjonen?

Fremdekkene er ifølge DOT merkingen produsert i uke 32 i 2006, mens bakdekkene er produsert i uke 26 i 2006. Dekkene har vært lagret på forsvarlig måte (tørt og kjølig).

Jeg selger dem fordi jeg kjører på 20" med enda grommere dimensjoner på sommerhjulene. Jeg har ikke kjørt med disse hjulene nå som bilen er "skamsenket" med justerbart senkesett, men bare på det originale M-understellet. Dette fungerte utmerket; sporing var helt fraværende, og støynivået var behagelig lavt til at det er snakk om såpass store dimensjoner. Det merkes at det står kvalitetsdekk på felgene :)

Legger ved noen (dårlige) bilder:

Mønster, fremhjul:

awv3yo7ls008az35n4he.jpg

Mønster, bakhjul;

zd6hii5ymnb2epidn869.jpg

Felg, forside;

u8exkckx50zaicuxehmh.jpg

Felg, bakside;

53v1i8q3nbqzpdrwawns.jpg

Lagringsplass;

8nruwx6m0ymb5ie7i04k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel mer ut som Dunlop og ikke Michelin dekk... Men sikkert gode dekk det og.

Mønster, fremhjul:

awv3yo7ls008az35n4he.jpg

Mønster, bakhjul;

zd6hii5ymnb2epidn869.jpg

Er tilnærmet 110% sikker på at det er Michelin dekk, men skal kontrollsjekke dette til helga.

Michelin sies jo å ha de beste dekkene, noe flere dekktester bekrefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel mer ut som Dunlop og ikke Michelin dekk... Men sikkert gode dekk det og.

Det står ihvertfall Dunlop under tommelen - og SPORT 01 på det andre sidebildet. Ikke akkurat samme som Michelin Sport PS2 da.... Se TV2 Hjelper deg. http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/bilogbat/article2226135.ece. Felgene er veldig fine. Synes de faktisk kler bilen bedre enn de du har "oppgradert" til.

lwqpbc3j95n6e48z75tp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ihvertfall Dunlop under tommelen - og SPORT 01 på det andre sidebildet. Ikke akkurat samme som Michelin Sport PS2 da.... Se TV2 Hjelper deg. http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/bilogbat/article2226135.ece. Felgene er veldig fine. Synes de faktisk kler bilen bedre enn de du har "oppgradert" til.

lwqpbc3j95n6e48z75tp.jpg

Har du sett på faen! Beklager så mye, jeg må både blind :oops::oops: Gikk bare ut ifra at pappa hadde rett da han sa at det var Michelindekk som sto på. Da senker jeg selvfølgelig mine forventninger til pris en del :)

Felgene er pene å se på, og passer godt dersom man vil ha en original look. At de kler bilen bedre enn Toora-felgene i 20" er jeg derimot helt uenig i :)

Dersom du er interessert er det bare å komme med et bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...