SpiderPig Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei! legger ut en liten tråd om bilen min får forhåpentligvis lappen i juni så skal fikse den litt fram til da.. å mye etter da, for den saks skyld Planer: Fjærne all smårust M-Tech Ny motor mot slutten av sommeren. (m50b25/m52b28) skal godkjennes Hel lakkering neste vinter blir det vell. Her er noen bilder tatt i vinter Update 14.03.09 NYE FELGER I HUS Update 15.03.09 Felger montert å klar for sommeren Update 16.03.09 Skriftlig update.. Funnet ut at el.nette til framlysene må byttes, så har plukka ut det gamle. PM om noen har å selge Update 17.04.09 Stund siden jeg har oppdatert her nå fått tatt noen litt bedre bilder av den etter en liten polering Bestilt en liten pakke fra koed også med diverse smådeler kommer vell engang i neste uke da blir det ny update Kom med ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Pen bimmer du har der Kimmern ! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 gratis med ny bilen.. så ut som et nokså bra utgangspunkt, men må kommentere evt motor bytte du skal til med.. Dette er vanvittig vanskelig nå, folk har fått det til men og få din godkjent tror jeg ikke du skal vedde på.. Blir et problem med din bil på grunn av vekta når du ska i en 6'er når du har 4'er orginalt.. bare så du er klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 gratis med ny bilen..så ut som et nokså bra utgangspunkt, men må kommentere evt motor bytte du skal til med.. Dette er vanvittig vanskelig nå, folk har fått det til men og få din godkjent tror jeg ikke du skal vedde på.. Blir et problem med din bil på grunn av vekta når du ska i en 6'er når du har 4'er orginalt.. bare så du er klar over det men skifter jo framdempere osv? da vill jo bilen tåle det? eller er det ikke lov å endre totalvekta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Du regner med å få lappen i Juni? 91 årgang du da? Regner med å få lappen i Mai en gang, men tar alldri seieren på forskudd! Har lenge tenkt meg å kjøpe meg en egen bil, men fikk ett ganske bra tilbud av foreldrene mine om å låne bil så gjør nok det i starten. Eller hvis jeg skulle hatt en bil så hadde det stått mellom E34, E30 cab/ coupe eller E36 coupe/cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Du regner med å få lappen i Juni? 91 årgang du da? Regner med å få lappen i Mai en gang, men tar alldri seieren på forskudd! Har lenge tenkt meg å kjøpe meg en egen bil, men fikk ett ganske bra tilbud av foreldrene mine om å låne bil så gjør nok det i starten. Eller hvis jeg skulle hatt en bil så hadde det stått mellom E34, E30 cab/ coupe eller E36 coupe/cab 91 modell ja har stort sett stått e36 coupe i hode mitt det siste året tenkte på e30 ei stund også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 eller er det ikke lov å endre totalvekta ? Korrekt. Mao - kjøp heller en annen bil. Men M42 er jo en genial motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 eller er det ikke lov å endre totalvekta ? Korrekt. Mao - kjøp heller en annen bil. Men M42 er jo en genial motor. Men har jo sett flere som har registrert f.eks 316 til 325? er dette nye regler i 2009 eller? er det ikke noe vits i å sende en søknad heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Det er nye regler ja desverre... En sekser blir for tung i en bil som har hatt 4'er.. De justerer som nevnt ikke opp vektene lengre, eller justerer ned sitteplasser.. Vært endel tråder på forumet om dette og det er etterhvert blitt ett "kjent" faktum... Pen bil og fine planer ellers da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Det er nye regler ja desverre...En sekser blir for tung i en bil som har hatt 4'er.. De justerer som nevnt ikke opp vektene lengre, eller justerer ned sitteplasser.. Vært endel tråder på forumet om dette og det er etterhvert blitt ett "kjent" faktum... Pen bil og fine planer ellers da.. Sende no en mail til biltilsynet unsett jeg lov å prøve Tenkte å ta rusta på kanalene på bilen i dag pusse ned, zinklakk å grålakk igjen skulle fått fram,bakfanger å sidesjørt i den samma vinrøde fargen da noen som vet av noe bokslakk som har riktig lakk kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Er vel sikkert palsser i tr.heim du får blandet riktig lakk på boks.:)vet alle fall bilextra i krsund gjør d. Hvis ikke blander de på Øverland i molde også. Ta en runde/ringerunde og høre i din by først, rart skulle det ikke dukke opp noen. Lykke til videre, bra førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Er vel sikkert palsser i tr.heim du får blandet riktig lakk på boks.:)vet alle fall bilextra i krsund gjør d. Hvis ikke blander de på Øverland i molde også. Ta en runde/ringerunde og høre i din by først, rart skulle det ikke dukke opp noen. Lykke til videre, bra førstebil! jess, men jeg er ute etter en billig løsning nå fåreløbig når dem blander selv blir det vell svindyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Er vel sikkert palsser i tr.heim du får blandet riktig lakk på boks.:)vet alle fall bilextra i krsund gjør d. Hvis ikke blander de på Øverland i molde også. Ta en runde/ringerunde og høre i din by først, rart skulle det ikke dukke opp noen. Lykke til videre, bra førstebil! jess, men jeg er ute etter en billig løsning nå fåreløbig når dem blander selv blir det vell svindyrt?? Ja vil si det er en billig løsning. jeg betalte vel ca 150kr for ferdiblanda AlpinahvitII. jeg lakkerte steinpalta mi forran til vinteren siden jeg tok av M-techII fronten, å jeg ble godt fornøyd. grunnarbeidet er vel over halve jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Er vel sikkert palsser i tr.heim du får blandet riktig lakk på boks.:)vet alle fall bilextra i krsund gjør d. Hvis ikke blander de på Øverland i molde også. Ta en runde/ringerunde og høre i din by først, rart skulle det ikke dukke opp noen. Lykke til videre, bra førstebil! jess, men jeg er ute etter en billig løsning nå fåreløbig når dem blander selv blir det vell svindyrt?? Ja vil si det er en billig løsning. jeg betalte vel ca 150kr for ferdiblanda AlpinahvitII. jeg lakkerte steinpalta mi forran til vinteren siden jeg tok av M-techII fronten, å jeg ble godt fornøyd. grunnarbeidet er vel over halve jobben. jess, vet av ett par plasser dem blander lakk men blir fort 250 pr boks da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 ja, men du trenger da ikke 10 bokser heller da om du må ha to så er d vel verd d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå