BreitBau Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Ikke når jeg forteller deg at Bmw sluttet å levere ut slike papirer for flere år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Bilens opprinnelige maksimalt tillatte akselvekter og totalvekt må ikke overskrides. Uavhengig av om det benyttes dempere og fjærer fra donorbilen må det i så tilfelle fremlegges ny vektgaranti fra kjøretøyfabrikkanten lydende på kjøretøyets understellsnummer. Det er her de lager problemer. For du vil med en sekser overgå akselvektene og de registrerer ikke lengre ned sitteplasser, og de høyner heller ikke totalvekten uten en garanti fra Merkefabrikant.. Og merkefabrikant har sluttet å levere ut papirer på ombygninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Bilens opprinnelige maksimalt tillatte akselvekter og totalvekt må ikke overskrides. Uavhengig av om det benyttes dempere og fjærer fra donorbilen må det i så tilfelle fremlegges ny vektgaranti fra kjøretøyfabrikkanten lydende på kjøretøyets understellsnummer. Det er her de lager problemer. For du vil med en sekser overgå akselvektene og de registrerer ikke lengre ned sitteplasser, og de høyner heller ikke totalvekten uten en garanti fra Merkefabrikant.. Og merkefabrikant har sluttet å levere ut papirer på ombygninger Så merkefabrikanten er liksom fabrikken i tyskland? får jeg ikke skaffet sånne papirer noen andre plasser da? BMW merkeverksted osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Sånn jeg forstår det leverer verken Bmw AG eller Bmw Norge ut disse papirene lengre.. Noen kan rette meg på dette om jeg tar feil, men er ganske sikker på at det er riktig.. Uansett, dette har jo vært diskutert opp og i mente.. Det er IKKE umulig, men om du får det til er det fordi den tekniske avdelingen på ditt BT ikke er oppdatert på gjeldende føringer.. Med andre ord er det lotto å få godkjent det.. Papiret er hvertfall noe du bør sitte med i hånda, før du tenker videre på ombygging.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Åssen fungerer det egentlig med spesielle bygg? som f.eks 318is turbo? Hva må til for å godkjenne noe sånt? Må man bare vise at man har forsterket understell til å tåle effektøkningen så lenge vekta er grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Sånn jeg forstår det leverer verken Bmw AG eller Bmw Norge ut disse papirene lengre..Noen kan rette meg på dette om jeg tar feil, men er ganske sikker på at det er riktig.. Uansett, dette har jo vært diskutert opp og i mente.. Det er IKKE umulig, men om du får det til er det fordi den tekniske avdelingen på ditt BT ikke er oppdatert på gjeldende føringer.. Med andre ord er det lotto å få godkjent det.. Papiret er hvertfall noe du bør sitte med i hånda, før du tenker videre på ombygging.. Sendte dem ny mail ang. de papirene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Update 17.04.09 Stund siden jeg har oppdatert her nå fått tatt noen litt bedre bilder av den etter en liten polering Bestilt en liten pakke fra koed også med diverse smådeler kommer vell engang i neste uke da blir det ny update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 angående godkjenninga av sekser tror jeg det skal gå bra om jeg godsnakker litt med BT evnt kjøre uten å godkjenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 liker den lakken din sleng på ein m3 fanger og lakker kanalene så blir bilen knall til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 tenkte å lakkere den gråe delen av bakfangeren også samt sidesjørt å den m3 fangeren som kommer på asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 angående godkjenninga av sekser tror jeg det skal gå bra om jeg godsnakker litt med BT evnt kjøre uten å godkjenne Nå er vel statens vegvesen glad i å stoppe E36'r på teknisk, og man må jo være blind om man ikke ser forskjell på en 6'er og en 4'er.. Men, for all del.. Pen bil, har potensiale den=) Bare få lakkert kanalene osv som du sa.. Bare ligg unna jallaplastikken=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 angående godkjenninga av sekser tror jeg det skal gå bra om jeg godsnakker litt med BT evnt kjøre uten å godkjenne Nå er vel statens vegvesen glad i å stoppe E36'r på teknisk, og man må jo være blind om man ikke ser forskjell på en 6'er og en 4'er.. Men, for all del.. Pen bil, har potensiale den=) Bare få lakkert kanalene osv som du sa.. Bare ligg unna jallaplastikken=) hehe litt ekkelt å bli tatt ja kan love deg at det ALDRI kommer noe jallaplastikk på den så lenge jeg eier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Men, beholder du is motoren så har du jo en mnd på deg på å bytte motor igjen da.. hehe.. Litt værre om det skulle skje en ulykke, da kan de vel forsikringsselskapet nekte å betale ut noe og du må dekke alt selv. Litt synd om du skulle gjøre noen til rullestolbrukere osv. Men det hørtes fornuftig ut, M-tech er og blir det peneste på denne bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Men, beholder du is motoren så har du jo en mnd på deg på å bytte motor igjen da.. hehe..Litt værre om det skulle skje en ulykke, da kan de vel forsikringsselskapet nekte å betale ut noe og du må dekke alt selv. Litt synd om du skulle gjøre noen til rullestolbrukere osv. Men det hørtes fornuftig ut, M-tech er og blir det peneste på denne bilen;) Vill si M-tech er det eneste pene jess. om jeg skulle kjøre på noen så hadde jeg blitt fakkd ganske så fort ja skal ringe bilopphuggeriet i morra for å høre om nytt elnet til framlysene det som sto på når jeg kjøpte den var SARV.. sikkert 100 jallakoblinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Men, beholder du is motoren så har du jo en mnd på deg på å bytte motor igjen da.. hehe..Litt værre om det skulle skje en ulykke, da kan de vel forsikringsselskapet nekte å betale ut noe og du må dekke alt selv. Litt synd om du skulle gjøre noen til rullestolbrukere osv. Men det hørtes fornuftig ut, M-tech er og blir det peneste på denne bilen;) Vill si M-tech er det eneste pene jess. om jeg skulle kjøre på noen så hadde jeg blitt fakkd ganske så fort ja skal ringe bilopphuggeriet i morra for å høre om nytt elnet til framlysene det som sto på når jeg kjøpte den var SARV.. sikkert 100 jallakoblinger.. Det ser ut som du virklig trenger ein sjau på karroseriet da.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå