A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei Tenkte skulle kjøpe meg noen lyktefilmer til E34'n og lurer på om det er noen andre som er int? om dere sier hva dere skal ha her i tråden så kan jeg bestille for dere og forhåndsbetale. (avhenger av seriøsitet og bindende påmelding da jeg ikke vill sitte igjen med en haug med lyktefilmer) kittene med film til nær, fjern og tåkelys kommer på ca 45 $ med lyktespray som er en beskyttelse spray. jeg legger ikke inn noe fortjeneste på dette. da jeg ikke er int i og tjene penger. men det blir el deling på frakten på alle mann. bestillingen går av gårde Fredag 20 Mars kl 20 00. EDIT det kan også leveres til alle Bmw modeller omtrent:) gå på denne linken for og titte om det passer til din.: http://www.lamin-x.com/Automotive-Headl ... s-s/47.htm Bestilling skjer på følgende måte. Navn adresse hva du skal ha. (farge også) med eller uten spray tlf nr. E34: http://www.lamin-x.com/SearchResults.asp?Search=e34 Mitt tlf nr er 92829185 ring/sms MVH Arne Martin Teserud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Sendt avgårde bestilling til deg, men er litt usikker på om tåkelysene passer? Mine er jo firkantede, disse ser ikke firkantede ut.. E30, altså! Så om noen kan svare på det, så er det fint. I såfall tar jeg bare hovedlysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 jeg har i allefall ikke peiling på E30;) men er vel forskjell på mtech og orginale? evt kan du skjære ut og tilpasse litt selv å da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Tar pakka med hovedlys og tåkelys jeg, så passer i hvertfall noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Den er god;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 E30-pakka passer Facelift tåkelyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Akkurat ja, sikkert noen som kan kjøpe de igjen av meg... For den pakka med hovedlys er jo bare 2 stk. Trenger jo helst 4! Hehe... Husk å bestille EURO da, ikke US ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 selvfølgelig;) vurderer og kjøpe flere sett og bare ha liggenes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 til e36 coupe da?hoved og tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 til e36 coupe da?hoved og tåkelys http://www.lamin-x.com/BMW-E36-92-99-El ... /b201e.htm da er det denne typen her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 De du har på bildet til 316 der er til facelift tåkelys E-30. De kan IKKE tilpasses preface. jeg har prøvd.. Er for korte. Bare som et lite hint Men hva er prisen på noen gule til e36 92 modell i norske kroner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 da vet vi det;) takk for innspill;) regner med til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 jepp, til sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Men hva er prisen på noen gule til e36 92 modell i norske kroner? http://www.lamin-x.com/ShoppingCart.asp disse:D 39.95$ (+ evt spray og felles frakt og evt brevpost fra norge da alt kommer til meg) = 39.95 ganget med ca 8 kr (for og være sikker) =319kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 grovt regnet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå