Gå til innhold

Gul/sort/rød Lyktefilm til de fleste Bmw'er

A.Teserud
 Share

Anbefalte innlegg

det tørr jeg ikke svare på da jeg ikke har prøvd det enda:) men er jo flere her inne som har satt på sånn film. yngvejos tror jeg har satt det på. den sprayen skaper visst en slags "hinne" utenpå filmen om jeg leste riktig som skal beskytte. og er det ordentlig lim tror jeg da det vill sittet en god stund. som sagt ikke noe salg jeg forsvarer da jeg har null erfaring. men kan godt gi deg mer tilbakemelding når jeg har fått satt på mitt:) og syns jeg det virker bra, kan det godt hende jeg tar inn noen til og selger . men denne runden er det bare jeg som tar på meg ansvaret for en prøverunde. om noen vill henge seg på:) 350 kr. er ikke akkurat veldig mye penger og kaste bort da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på dette, men har desverre ingen måte på å forhåndsbetale for øyeblikket (jobber et annet sted en den lokale banken, de er vrange og vil ikke ta overføringer per telefon, samt at eg ikkje har nettbank.. )

Faen hehe...

Forslag? ^^

Eller blir vel bare til å bestille selv meg eget visa kort tenker eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sagt meg villig til og forhåndsbetale for alle settene om folk som bestiller er seriøse og betaler meg når det har ankommet norge:) gidder ikke sitte igjen med masse sett. men om du betaler meg når jeg sender settet til deg. går det bra vettu;) velger og stole på bimmers brukere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ikke fått bestilt da jeg sliter litt med og finne ut hvordan jeg skal betale det. da jeg ikke har visa kort. men bare vanlig electron bankkort. men sender ut pm til alle som har sagt de vill ha og spørr om det fortsatt er int når jeg har fått orndet noe (bør klare det innen en uke)

Burny: hvor hørte du det fra?:P ja stemmer det;) skal legge ut noen bilder når jeg får satt de på;) tenkte skulle lage meg en prosjekt tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okai :P .

Tenker eg bestiller sjøl bare istedenfor nå ;) . Så du kan stryke meg fra lista :) .

Trenger det til de nye lyktene snart hehe..

Så kan eg se om det blir bra, blir det bra så kommer det jo noen sorte DE ut for salg, hint hint :) hehe.

Ja leste at du hadde fått det i GS sin tråd ;) .. Spent på hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...