janerik171187 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 SENDT PÅ HØGGEREN PGA FOR MYE RUST hentet meg da en ny bil her igår, skal pusse den opp. sitter da i sportsstoler, m-teck ratt, m20b23motor med ny toppakning og vannpumpe\reggreim. fulgte og med en del nye deler: sitter på rieger styling såvidt jeg har skjønt, men blir nok bytta til m-teck elns. (tatt av fangerne på bildene) ar titta rundt på den og eneste rusta jeg har funnet nå hittils er hjulbuene bak som ene er dårlig, men andre siden ikke er så verst, noe er det og under i gulvet. og en boble på taket og panseret, skal ta av sideskjørta og se åssen den er under enten en dag i uka her eller helga. planene er da og demontere og fjerne all rust, og lakke hele bilen. få på noe styling som er pen\penere motoren skal vell bli org ca, på denne, men blir vell kanskje noe miks der og skal da og få satt på senkesett og godkjent. oppdaterer etterhvert som jeg får gjort noe, er i verkstedet hver helg og et par ganger i uka stort sett.
janerik171187 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 fått demontert mer idag: gamle eksosen
janerik171187 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 skjedd mer nå demontert og funnet mer rust
FTE Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Stilig prosjekt! Ser ut som du har litt jobb foran deg der. Bra du river av rieger-skiten, få på M tech styling istedet. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå