Gå til innhold

Perfero's e34 518i 1995

Share

Anbefalte innlegg

Får se på dempere når jeg har råd ;) Og det er nok lenge til :P Jobber 5 dager i måneden på ICA, i tillegg til at jeg går allmenn, så har ikke så mye tid til jobb og dermed ingen penger...

Takk for det :) Kjører opp 10. November, altså to dager etter jeg blir 18. Håper på liv og død at det går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Takk takk ;)

Hehe, kjører så fint atte :roll:

Du nøstbakken som er litt kjent vertfall, fant meg en islagt parkeringsplass i helga :P På Nye skulen, gøy å sladde rundt lyktestolpane uten å vere livredd for at piggdekka ryker

Hehe.. kjekt å leke der. har sjølv tatt ein liten runde der, men må huska at Lensmannen holder mykje til ride banen der.

Marius Bertil fikk ei bøtte med kjeft av han, men fikk beholde lappen.

Men på serklau er det fint å leke.

Kos deg med lappen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja faen, da e vel Laurhammaren så har hest... Men da e vel kje akkurat godføre for hestar å styra på no, så eg fere nå ut et par gonga daglig å ånse meg litt :P

Men da e så slitsomt å sladda me an, for no i kulden trur eg servo-oljå er dårlige og blir tjukkare... Så eg må få skifta den. Den e så ubehagelig tung på rattet.

Så i mårå trur eg at eg kjøre oljeskift på motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden sist i denne tråden nå :P

Var på Eu godkjenning i går.... Det gikk jo dårligere enn forventa.

En drøss med kuler fremme som er gåen, så må bytte parallellstag, stabstag og styrearm på høgre siden :(

I tillegg til at bremseskivene bak tydeligvis måtte byttes på grunn av for mye rust o.O

Håndbrekket må fikses, for det funker kun halvveis på venstre hjulet :P

Så til slutt må høgre traversforing bak byttes ! :( Ikke noe særlig dette. Fikk prisoverslag på MECA på 6.375 ,- og dette blir i tillegg til arbeidstimer hos BMW doktorn, ettersom jeg ikke har tid, ork, verktøy eller nok kunnskap om bilen til å gjøre slikt selv ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...