Gå til innhold

EU Kontroll - Akershus / Romerike

zHk
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til et sted der de er flinke men ikke så jævla pirkete? :)

Helst Romerike.. Gjerdrum, Nannestad, Kløfta, Jessheim...

EDIT: Ikke at jeg har noen feil på bilen, men har hørt om mange tilfeller hvor man "Må" bytte ting når man egentlig ikke må! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SENSURERT FIRMANAVN pleier jeg og bruke.. Der er det kort ventetid på kontrollen og jeg får de feilene som er, hverken mer eller mindre :) Ikke har de hengt seg opp i feil hjuldim osv heller :)

Inntil nå. :D

Made my point, og fjernet firmanavnet i siteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer enn at det blir godt dokumentert at dem godkjenner ting som ikke er på stell i siteringen min der oppe.

Gull verdt med plasser der dem er fornuftige ved eu kontroller, så slike steder burde vel ærlig talt ikke nevnes i situasjoner som dette.

Noen leser noe som noen får høre osv. osv.

Endrer siteringen min nå, så kan også orginal innlegget moddes slik at det ikke er så åpenlyst liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Den ene ABS sensoren på E30'n min er gåen, så det må fikses.

Hvorfor er egentlig det en 2'er feil?

Den bremser jo like fint som en hvilken-som-helst E30 uten ABS? :)

Edit: Bare for å få det klart: Ja, jeg vet at ABS i mange tilfeller er en fordel ved hard nedbremsing, men jeg ser ikke poenget med at det faktisk er en så alvorlig feil at det karakteriseres som en 2'er feil.

All form for nedbremsing med min E30 blir jo som all form for nedbremsing med E30'r som ikke har ABS, noe som igjen vil si at min bil er like trygg(utrygg?) som de E30'ene uten ABS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkt dørhåndtak innvendig er mangel, lyspære kan også vare 2er feil hvis det er blinklys, ang abs som ikke virker, utstyr som er montert på bilen skal virke, derfor får du mangel hvis abs lampa lyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang abs som ikke virker, utstyr som er montert på bilen skal virke, derfor får du mangel hvis abs lampa lyser.

Greit nok, men jeg synes likevel det er urimelig med 2'er på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...