zHk Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Noen som har tips til et sted der de er flinke men ikke så jævla pirkete? Helst Romerike.. Gjerdrum, Nannestad, Kløfta, Jessheim... EDIT: Ikke at jeg har noen feil på bilen, men har hørt om mange tilfeller hvor man "Må" bytte ting når man egentlig ikke må! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 alle verksteder som ikke er merkeverksted? er jo bare å få tatt eukontrollen, de fleste verksteder med litt respekt for yrket sitt gjør vel en eu kontroll på normalt vis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 kvikkstopp på strømmen pleier jeg og bruke.. Der er det kort ventetid på kontrollen og jeg får de feilene som er, hverken mer eller mindre Ikke har de hengt seg opp i feil hjuldim osv heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Har brukt NAF ved Lillestrøm siden jeg er medlem, men har brukt KvickStop på småsaker på bilen. Helt greie de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 NAF Lillestrøm er ihvertfall pirkete. Dama fikk 2er feil på defekt lyspære, og måtte tilbake å vise den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 SENSURERT FIRMANAVN pleier jeg og bruke.. Der er det kort ventetid på kontrollen og jeg får de feilene som er, hverken mer eller mindre Ikke har de hengt seg opp i feil hjuldim osv heller Inntil nå. Made my point, og fjernet firmanavnet i siteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Fortell Ballder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ja, fortell, Ballder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ikke noe mer enn at det blir godt dokumentert at dem godkjenner ting som ikke er på stell i siteringen min der oppe. Gull verdt med plasser der dem er fornuftige ved eu kontroller, så slike steder burde vel ærlig talt ikke nevnes i situasjoner som dette. Noen leser noe som noen får høre osv. osv. Endrer siteringen min nå, så kan også orginal innlegget moddes slik at det ikke er så åpenlyst liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 SPØRSMÅL: Knakk faen meg håndtaket mitt (inne i bilen) i dag.. Sier de noe på det? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har ikke noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Etter mye lesning på nettet og litt spørsmål til kompiser så kom jeg frem til at jeg tar EU kontroll på NAF.. Hva kan jeg forvente meg? Skal bli godt med Service II også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Den ene ABS sensoren på E30'n min er gåen, så det må fikses. Hvorfor er egentlig det en 2'er feil? Den bremser jo like fint som en hvilken-som-helst E30 uten ABS? Edit: Bare for å få det klart: Ja, jeg vet at ABS i mange tilfeller er en fordel ved hard nedbremsing, men jeg ser ikke poenget med at det faktisk er en så alvorlig feil at det karakteriseres som en 2'er feil. All form for nedbremsing med min E30 blir jo som all form for nedbremsing med E30'r som ikke har ABS, noe som igjen vil si at min bil er like trygg(utrygg?) som de E30'ene uten ABS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Knekkt dørhåndtak innvendig er mangel, lyspære kan også vare 2er feil hvis det er blinklys, ang abs som ikke virker, utstyr som er montert på bilen skal virke, derfor får du mangel hvis abs lampa lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 ang abs som ikke virker, utstyr som er montert på bilen skal virke, derfor får du mangel hvis abs lampa lyser. Greit nok, men jeg synes likevel det er urimelig med 2'er på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå