[space] Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Synes faktisk ikke disse så så værst ut, men tror du skal slite med å få 20/9,5 inn under hjulbuen bak. 20" blir også litt teit fordi bilen blir for høy. Diameteren på dekket blir vel større enn med 19" selv med annen dekkprofil, så en får ikke senket "nok" Jeg ville heller hatt en lavere bil med mindre felger enn en høyere bil på større felger. 19" er perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 NEI!! Ikke kjøpt de! Hehe!Jeg har kjøpt samme felgene i 20". Hahaaha Sorry mac Får håpe vi ikke bor på samme plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 ":13okkbt3]Synes faktisk ikke disse så så værst ut, men tror du skal slite med å få 20/9,5 inn under hjulbuen bak.20" blir også litt teit fordi bilen blir for høy. Diameteren på dekket blir vel større enn med 19" selv med annen dekkprofil, så en får ikke senket "nok" Jeg ville heller hatt en lavere bil med mindre felger enn en høyere bil på større felger. 19" er perfekt i mine øyne. Hmm, fikk 18/9,5 med 265 dekk på bak på min E36 da Men kan jo hende jeg blir nødt til å valse.. Blir i så fall i værste tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 320 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 NEI!! Ikke kjøpt de! Hehe!Jeg har kjøpt samme felgene i 20". Hahaaha Sorry mac Får håpe vi ikke bor på samme plass Hehe! Jaa. Det går vel bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Syntes det så bra ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 NEI!! Ikke kjøpt de! Hehe!Jeg har kjøpt samme felgene i 20". Hahaaha Sorry mac Får håpe vi ikke bor på samme plass Hehe! Jaa. Det går vel bra! Har du 8,5 eller 9,5 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Syntes det så bra ut jeg... takk:) edit: 300 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 320 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 NEI!! Ikke kjøpt de! Hehe!Jeg har kjøpt samme felgene i 20". Hahaaha Sorry mac Får håpe vi ikke bor på samme plass Hehe! Jaa. Det går vel bra! Har du 8,5 eller 9,5 bak? 8,5 over alt. 235/30/20" Toyo pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 8,5 over alt. 235/30/20" Toyo pakka. Okei, er du fornøyd med bredda da? Tengte å ha 9,5 bak jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 320 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Nå står jo bilen i garasjen da, så er ikke blitt kjørt noe med. Holder på montere justerbart senkesett, ferdig bak. Kom jo en halv meter med snø etter dette bilde ble tatt så. Rakk akkurat årets første motorsykkeltur. Har nå nest høyeste snømengde i meter i hele landet så blir vel en stund til bimmern skal ut igjen. Men syns bredda ser helt grei ut, kommer ikke til å subbe. Går vel kanskje litt breiere bak uten att jeg har tenkt over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 dæven Blir mer og mer forelska i de felgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 ble bra det , gikk akkurat på e46 det .. trenger litt mer senk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 320 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 ble bra det , gikk akkurat på e46 det .. trenger litt mer senk bak Regner med fjærene dropper litt iløpet av første måned eller noe. Får ta endelig justering etter det, men er enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 20" på E46 ser ok ut, men det må senkes endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Kan da ikke senke MER enn på bildet der? Synes det så ut som perfekt høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå