Standal Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Hei. Kjøpte meg ein bmw e30 320i for eit år siden når jeg vart 18 år. Hadde tenkt og berre få meg ein grei bmw til førarkortet var i boks. Har ikkje bilde av bilen når jeg hentet den. Men var omtrent orginal. Fekk med noen felger eineste som var grei. Bilde oppom er 5-6 månder i ettertid. Menne så kom jeg utfor en ulykke når jeg var og kjørte meg ein tur med ein Aprilia sxv 550. Da kom det ein drittkjærring som brøyt vikeplikten. Men jeg var då også ein dritonge som kjørte uten lappen. Og det fekk konsekvenser når svartemarja kom. Det ende då med ein liten utsettelse på førarkort. Så då bestemte jeg meg for og pusle litt me bilen. Har alltid siklet etter disse gamle bilene e30 som jer seg utruli på veiene. Det var ein del overflaterust og noen rusthål i dørken. Menne det var ingen farlig rust på bilen. ? Lakken var ikkje i beste formen. Men blir ikke oppattlakkering før bilen er værdt og lakke oppatt. Men etter litt arbeide utover mot sommer og felgvalg såg den slik ut. Satte også inn nytt interiør. Før etter bilde. Men så kom vintern og jeg fekk lappen, pluss bilen skulle til eu godkjenning. Og då vart den sjåandes slik ut Eu godkjenningen endte også med 12 toer feil. Dette var feil som. Alle bærekuler, ein del foringer, bremserør framme og bake, 50% forskjell på brekkett, frontlykter og litt smådiv. Dette tok litt tid og få fikset. Men den er vertfall godkjent nå. Her er eit bilde litt i ettertid av godkjenning. Då jeg fekk på. - 60/40 supersport senkesett(fjører og dempere). - M-tech 2 front. - Momo felger av ett slag i kvitt. - Powerflex foringer i traversen. - Sotet oppatt ruter. Noe som er ett must på svart bmw e30. - Orginale speil, el begge sider. M3 speil er ikke så fint. Men så kom det ei brå slutt på den daffe 320i motoren Så NÅ driver jeg og skifter motor. Motoren er ute. Så fekk jeg tilsendt motor som jeg kjøpte med m3/s38 her på forumet. Ein m20b25, har ikkje råda til noe sværere en en 2,5. Følgte med grenrør og simons effektanlegg og. Motoren kom i går. Så den blir såtte i i dag. Så bilder kommer til kvelden. Også ein liste over hva planer jeg har framover. Er skuleelev så ting kan gå litt seint når det hjelder penger Håper det var noe interessant og lese igjøne begjøndelsen av min tråd Kom også med forslag hva jeg skal jøre med bilen videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenbk Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Blir morsomt og følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Får håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ser bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Så fin ut den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Kul bil, håper du har goe planer for gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Takker folkens Har nå såtte motoren på motorfesta. Måtte bytte ledningsnett og rimhjul. Fordi det var prefacelift ledningsnett. Så håper på og få start i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Nice mer bilder Jerne en video av oppstart og litt kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hehe, får se på saken. Kan ta noen bilder vertfall i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Får ikke tenning. Men mener det er pga att jeg ikke har koblet til den koblingen som er rett atmed hjernen. Husker ikke hva som skulle vere der. Rotet vekk koblingen. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Du må ha tenningsstrøm inn på den grønne ledningen i 3 pols kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hvordan ser den ut? Tror jeg har rotet den vekk mens motoren b20'en var ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Svarte i andre tråden din nå, trodde du hadde preface 325 ledningsnett, da du trenger å gjøre slik jeg nevnte. På facelift kan du drite i den kontakten som henger å dingler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Sjønner ikke Er på skole nå så kan ikke gå ut i garasjen og sjekke helder. Men skal se litt nærmere på det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå