Maverick2002 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Hei! Har en 528iA 97 mod. der jeg plutselig ikke får liv i hverken CD spilleren/veksler eller radio. TV/Navi fungerer helt fint, jeg får lyd i alle høytalerene når jeg ser TV. Skjer ingenting når jeg trykker på noen av knappene på CD/Radio. F.eks "mode", "FM", "1", "2" osv. Mener det har blinket et lite lys ved siden av kasettspiller knappen tidligere, det gjør det ikke nå lengere. Alt dette skjedde etter at jeg byttet topp på bilen. Jeg måtte ladde batteriet litt etter jeg var ferdig med dette. Kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg har sjekket alle sikringer i hanskerommet, alle ser ut til å være i orden. Det er også liv i CD skifteren i bagasjerommet. Håper noen av dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har samme problem selv... noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Prøv å dra ut og inn sikringen til radiomodulen. Funket da radiomodulen på min E46 ikke ville starte opp. Du må ta ut den "store" sikringen...30 amp eller noe, da det er to sikringer til radioenheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Noen som har noen andre tips? Min er også dø. Byttet matningspumpe og da hadde jeg batteriet på lading, etter det vil ikke radioen på. Har sjekket alle sikringene. Takker for alle tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå