Joan E36 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 I allefall de jeg har snakket med osv om bilmerker osv forbinder BMW med dyre og FINE biler, ikke av typen med lasteplan osv. Det er i allefall mitt syn på BMW, men respekterer selvfølgelig at andre har andre meninger Var ikke meningen å si noe negativt om disse bilene, men jeg personlig synes at bmw er en mer status bil
Galro Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Neida, beklager om du fikk inntrykk av at jeg ikke godtok meningen din. Poenget mitt var bare at mange - og deriblant meg - ikke tenker på "ute"-biler på samme måte som en ordinær Pick Up, og jeg neppe tror 12. stk av dem på verdensbasis drar ned statusen på Bmws biler. Om du mener noe annet, så må du naturligvis få lov til det.
Joan E36 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Nei, nei Hehe Mener ikke at de drar ned på statusen til BMW, men BMW har nok fra første stund prøvd å lage "ekslusive" biler som de fleste folk har råd til Og veldig mange forbinder BMW med statusbiler og litt fine biler. Bare det jeg mente Da tror jeg vi skjønte hverandre Mener ikke at disse "ute" bilene er stygge, for det er de absolutt ikke, men det er liksom ikke slike type biler BMW lager, så derfor er det jo gøy at noen bygger de om slik
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Rart ingen har laget en pickup av X5'n i real life... Den kunne iallefall sett ut som en stilig BMW pickup... Om ikke pickup, så kunne den i det minste blitt en tøff SUT (Sport utility truck). Mercedes' ML Jurassic Park Edition er jo ganske tøff. Dessverre ingen bedre bilder enn dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå