|Andreas| Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Rart ingen har laget en pickup av X5'n i real life... Den kunne iallefall sett ut som en stilig BMW pickup...
Mr E30 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 ser ikke så dum ut nei.den e39 m5 pickup'n lenger opp er også tøff syns jeg
Hauso Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Synes e30 m3 pickupen var tøff jeg:p Men x5'en er vel kanskje en bedre kandidat i real life:p selv om jeg ikke hadde villet bygget om en ny bmw da:p de er for fine:)
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Bilene her er riktignok ikke Pick Up i normal forstand, men Coupe Utility-versjoner. Populært kalt "Ute". http://en.wikipedia.org/wiki/Coupe_utility Jeg har sett bilder av en Bavaria-/e3-basert slik, men dessverre er jeg ikke såpass god på "googling" at jeg har funnet den igjen. Mange ødelagte biler her . Psst. Slike biler er da kule, selv om enkelte manglet litt på gjennomføringen.
mAZE Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 E30 M3'n har blitt visst mange ganger og er fortsatt utrolig rå. E39 M5'n er absolutt den råeste her, og jeg kunne godt ha byttet den mot Navara'n.
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg har sett bilder av en Bavaria-/e3-basert slik, men dessverre er jeg ikke såpass god på "googling" at jeg har funnet den igjen. Jeg fant to bilder av en lignende bil, selv om jeg ikke tror det er akkurat den jeg tenkte på. Dessverre så funker kun det ene bildet skikkelig, og det er igjen svært lite. http://www.bmw-e3-club.de/galerie/kurioses.html#
316 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 En annen ting som er spennende er E28 touring, som det visstnok skal være et par av i Norge (!)
Lars89 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 En annen ting som er spennende er E28 touring, som det visstnok skal være et par av i Norge (!) "Sammigun" her inne har 2. Tror det finnes 3 eller 4 i Norge
Joan E36 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Synes ikke noen BMWer kler pickup stil jeg. De har aldri laget noen av disse modellene som pickuper før, og jeg synes på en måte noe av statusen om en dyr, eksklusiv, sportslig og pen bil vil forsvinne om de bygger eller ombygges til pickup. Eneste jeg synes hadde vært ok som pickup her er X5en. I og med at den er litt robust og høy fra før av synes jeg dette er en grei bil å bygge pickup av. Men tror ikke at BMW i det heletatt kommer til å tilfredsstille behovene til de som vil ha en pickup. De vile vært for dyre som pickuper og samtidig for fine til at folk ville brukt de til det pickuper er lagt for. Hive ting opp i lasteplanet bak osv. Dette kler ikke BMW Men for all del, morsomt når folk bygger om biler som vist over!
Galro Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Som sagt før er ikke dette Pick Up-er, men Ute-er. Ute-bilene har ikke samme stigma som vanlige Pick Up-er, og har tradisjonelt vært svært sportslige. I hvert fall tatt i betrakning utseendet. En av de mer kjente er Chevrolets El Camino. Fords versjon het Ranchero. I dag er disse bilene svært ettertraktede, og det er nok de som er inspirert Bmw-ene over. Selv vil jeg påstå at de minste bmw-modellene er bedre på dempe "statusen som dyr, eksklusiv, sportslig og pen bil" enn noen av disse greier. Her i en tråd som startet for å omhandle ombygde bmw-er har vi kun greid å samle 12 stk. fra hele verden, men forskjellige "billigbiler" med Bmws merke på kan du finne overalt. Uansett så kunne jeg ikke brydd meg mindre om statusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå