Gå til innhold

KJEMPE stor teknisk kontroll v lillestrøm

MonicaM3
 Share

Anbefalte innlegg

Ved messa i Lillestrøm er det en stooor kontroll nå hvor alle blir stoppet. Jeg kom i motsatt felt så jeg slapp unna til BT og politiets store missnøye så det ut som... Alle så surt etter meg :lol:

Disse kontrollene pleier å vare veldig lenge og den var nettopp satt i gang så greit at folk rundt området her vet om den.

Det var det, takk for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm, mye kontroller i Lillestrøm. Syntes jeg leser titt ofte om politiet som drar med seg biler til bt etc.. borti der jeg.

Kansje er det stoor satsingen jeg leste om som skulle vare par år, så de nå er iferd med kjøre igang rundt om ilandet? Spekulasjon, men trodde det var fra mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva faen er vitsen med å kontrollere så masse? aldri skjedd noe ulykker, pga at noen har bygd om som jeg veit av?, er vel som regel at folk kjører for fort.

men de skal vel ha pengan da regner jeg med..

dum ressursbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De står veldig ofte utenfor Norges Varemesse på Lillestrøm. 3-4 ganger i året og kontrollen starter alltid kl 18 og de stopper kun biler på vei mot Lillestrøm.

Politiavdelingene har krav på seg til at de skal kontrollere et visst antall biler pr år. De får luket bort en del biler og sjåfører som aldri skulle vært på veien. Det skjer hver eneste gang.

Har man bil og papirer i orden, så har man ingenting å frykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mye kontroller i Lillestrøm. Syntes jeg leser titt ofte om politiet som drar med seg biler til bt etc.. borti der jeg.

Kansje er det stoor satsingen jeg leste om som skulle vare par år, så de nå er iferd med kjøre igang rundt om ilandet? Spekulasjon, men trodde det var fra mars.

Vi er i Mars nå :P 19. for å være nøyaktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i Mars nå :P 19. for å være nøyaktig ;)

:oops: skriveleif, mente april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer egentlig når en blir stoppet med 2,5 under panseret når det står 316 i papirene. understell og slikt er og byttet, men fremdeles ikkje godkjent da?

hvis de aner mistanke om ombygging/deler som ikke er godkjent får du teknisk visning på Biltilsynet. Pleier å være innen 30dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...