MonicaM3 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ved messa i Lillestrøm er det en stooor kontroll nå hvor alle blir stoppet. Jeg kom i motsatt felt så jeg slapp unna til BT og politiets store missnøye så det ut som... Alle så surt etter meg Disse kontrollene pleier å vare veldig lenge og den var nettopp satt i gang så greit at folk rundt området her vet om den. Det var det, takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Hmm, mye kontroller i Lillestrøm. Syntes jeg leser titt ofte om politiet som drar med seg biler til bt etc.. borti der jeg. Kansje er det stoor satsingen jeg leste om som skulle vare par år, så de nå er iferd med kjøre igang rundt om ilandet? Spekulasjon, men trodde det var fra mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 hva faen er vitsen med å kontrollere så masse? aldri skjedd noe ulykker, pga at noen har bygd om som jeg veit av?, er vel som regel at folk kjører for fort. men de skal vel ha pengan da regner jeg med.. dum ressursbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Dum? De tjener penger på det, så derfor utfører de det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 De står veldig ofte utenfor Norges Varemesse på Lillestrøm. 3-4 ganger i året og kontrollen starter alltid kl 18 og de stopper kun biler på vei mot Lillestrøm. Politiavdelingene har krav på seg til at de skal kontrollere et visst antall biler pr år. De får luket bort en del biler og sjåfører som aldri skulle vært på veien. Det skjer hver eneste gang. Har man bil og papirer i orden, så har man ingenting å frykte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hmm, mye kontroller i Lillestrøm. Syntes jeg leser titt ofte om politiet som drar med seg biler til bt etc.. borti der jeg. Kansje er det stoor satsingen jeg leste om som skulle vare par år, så de nå er iferd med kjøre igang rundt om ilandet? Spekulasjon, men trodde det var fra mars. Vi er i Mars nå 19. for å være nøyaktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hmm, mye kontroller i Lillestrøm. Syntes jeg leser titt ofte om politiet som drar med seg biler til bt etc.. borti der jeg. Kansje er det stoor satsingen jeg leste om som skulle vare par år, så de nå er iferd med kjøre igang rundt om ilandet? Spekulasjon, men trodde det var fra mars. Vi er i Mars nå 19. for å være nøyaktig skriveleif, mente april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hva skjer egentlig når en blir stoppet med 2,5 under panseret når det står 316 i papirene. understell og slikt er og byttet, men fremdeles ikkje godkjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hva skjer egentlig når en blir stoppet med 2,5 under panseret når det står 316 i papirene. understell og slikt er og byttet, men fremdeles ikkje godkjent da? hvis de aner mistanke om ombygging/deler som ikke er godkjent får du teknisk visning på Biltilsynet. Pleier å være innen 30dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 men om du bygger om til 2,5 men ikke turbo og masse stasj under panseret så er det jo ikke akkurat lett for onkel å se at det er noe muffens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hvis de ser en sekser under panseret, og det står 316 i vognkortet? "Sliter" litt med det selv, står 316 i mitt også, jeg har bare en 2 liter men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Her i gården er det heldigvis bare xenon og soting som er mitt "problem" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Her er det vel bare coilovera. Siden dem er justerbare er det vel bare å skru dem opp så det blir 11cm klaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 så lenge du har tuv papirer så tror jeg du slipper greit unna, i forhold til en gjeng andre :S Folk er klare over at du ikke er plikta til å stoppe for for BT, bare til og vinke fint å kjøre GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå