AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Komplett nav/spindler bak fra en E34 520i Rullet 95 000km - Nav / spindler - Bærebruer - Driv/stikk- aksler - ABS Sensorer (?) - Bremsekalippere + skiver & klosser Mye bør jeg ta for dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Siden det er E35 så er jo det ett temmelig sjeldent karroseri vill jeg tro, så her kan du skyte gullfuglen:P neida. regner med det er E34. og en grei pris er vel 6-700? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Alle de delene bør vel være verdt mer enn 600-700kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Skulle tro det jeg og.. Brukte drivaksler fra gs f.eks koster 1650kr stk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Kanskje jeg selger billig jeg da;) jeg tenker det att og selge til Bimmers brukere er ikke noe jeg vill tjene stor butikk på. da jeg en eller annen gang i framtiden trenger noe selv billig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ... Var ikke akkurat slike svar jeg ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 4-5 lapper er kanskje en idè? Abs sensorer koster jo 1000 lapp pr stykk, nytt selvfølgelig.. Vanlig pris på brukte stikkakslinger ligger på rundt 1000 litt avhengig av stand. Calippere er jo ikke gratis heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hehe.., så mye skal jeg ikke ha Men syns ikke 6-700kr akkurat var passe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 kurrant pris på det der hvis du skal bli kvitt det er vel rundt 2000-3000 for alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 kurrant pris på det der hvis du skal bli kvitt det er vel rundt 2000-3000 for alt sammen Jepp.. Er vel brukbar pris det. Trenger plassen, så da må det vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 da bommet nok jeg grovt på regningen der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Verdi på en vare er det kjøperen vil gi. Noen ler kanskje nå, men logikken er slående klar. Om du har en vare ute for salg for 2000,-, og ingen vil kjøpe. Og du har hatt det ute så lenge at du blir frustrert, da må man senke prisen, og da var ikke varen verdt de første anslåtte 2000,-. For og prissette en vare, så er det bud som er tingen. En budrunde viser klart hva folk vil gi, og om det er noen som er inøden, så stiger plutselig verdien om nøden er så stor at lommeboken åpner seg litt viere hos kjøper. Umulig og anslå pris før varen ligger ute for salg. For og si det greit. (En grossist av ymse slag, kan ha en helt annen pris, for lager kapasiteten er ikke slik som den boden de fleste har, en smule større. Hast med salg er altså ikke nødvendig, men må balansere med at butikken skal gå rundt) Jeg for min del, når jeg skal handle deler, kun for å " ha på varastyr" så prøver jeg å bruke minst mulig kroner, men er nøden der, så må man spe på med noen kroner som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Da kjører vi en budrunde da Ihvertfall starter den.., får se om det er noe vits Nå er også nav/spindler fremme lagt til i "pakka"! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå