AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Er dette mye jobb? Vanskelig?? Noe spess man bør passe på osv?? Takk for alle svar
Haug530D Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Regner med det ikke er store forskjellen fra M52B25 og da er det ganske greitt egentlig, ta bort luftfilterboksen, kople fra gasspjeld, eventuelt ASC spjeld dersom du har det, ellers er det vel ganske greitt.
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Regner med det ikke er store forskjellen fra M52B25 og da er det ganske greitt egentlig, ta bort luftfilterboksen, kople fra gasspjeld, eventuelt ASC spjeld dersom du har det, ellers er det vel ganske greitt. Åssen er det med denne dyserekka osv..? Sitter det ikke noe klips der?? Noe pakninger el noe som må/bør byttes etterpå? Skal koble de vannslangene bak motor.., glemte å gjøre det før motor var satt ordentlig inn i bilen. Og nå er det så jævlig trangt og vanskelig å komme til bak der
Haug530D Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Regner med det ikke er store forskjellen fra M52B25 og da er det ganske greitt egentlig, ta bort luftfilterboksen, kople fra gasspjeld, eventuelt ASC spjeld dersom du har det, ellers er det vel ganske greitt. Åssen er det med denne dyserekka osv..? Tror det er enklere på M50 motoren, mener å huske at det gikk bensinslanger inn på rørene med slangeklemmer da jeg hadde 520'en, på M52 er det verre da det er sånn slanger som er presset på på en måte, skal du ta de av så bare skrur du løs dysegalleriet fra manifolden og tar av klipsene, deretter er det bare å dra opp dysene, men vær forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå