Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det ikke er store forskjellen fra M52B25 og da er det ganske greitt egentlig, ta bort luftfilterboksen, kople fra gasspjeld, eventuelt ASC spjeld dersom du har det, ellers er det vel ganske greitt.

Skrevet
Regner med det ikke er store forskjellen fra M52B25 og da er det ganske greitt egentlig, ta bort luftfilterboksen, kople fra gasspjeld, eventuelt ASC spjeld dersom du har det, ellers er det vel ganske greitt.

Åssen er det med denne dyserekka osv..?

Sitter det ikke noe klips der??

Noe pakninger el noe som må/bør byttes etterpå?

Skal koble de vannslangene bak motor.., glemte å gjøre det før motor var satt ordentlig inn i bilen. Og nå er det så jævlig trangt og vanskelig å komme til bak der :P

Skrevet
Regner med det ikke er store forskjellen fra M52B25 og da er det ganske greitt egentlig, ta bort luftfilterboksen, kople fra gasspjeld, eventuelt ASC spjeld dersom du har det, ellers er det vel ganske greitt.

Åssen er det med denne dyserekka osv..?

Tror det er enklere på M50 motoren, mener å huske at det gikk bensinslanger inn på rørene med slangeklemmer da jeg hadde 520'en, på M52 er det verre da det er sånn slanger som er presset på på en måte, skal du ta de av så bare skrur du løs dysegalleriet fra manifolden og tar av klipsene, deretter er det bare å dra opp dysene, men vær forsiktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...