-Roger- Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Estorilblå er en veldig pen farge! Går hvertfall 2 slike i bergensområdet. Gamlebilen min går fremdeles i nordhordland også denne, jeg vet ikke om flere hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 sladjan: takk:) ja har tenkt litt på smoked blink men er ikke sikker enda føler jeg må sote alle blink lysene da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 HappyHenke: takk:) det er verdt alt arbeidet når det blir bra jeg elsker den fargen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 -Roger-: ja det går 2 sånne i bergen ja:P men den andre jeg vet om er en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hvordan får man opp det andre skriver der man svarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hvordan får man opp det andre skriver der man svarer? Trykker på SITER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hvordan får man opp det andre skriver der man svarer? Trykker på SITER. hahah var ikke verre nei takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Kor i Bergen er det du holder til og kjører mest då?..kan ikke si eg har sett denne før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Pen bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Kor i Bergen er det du holder til og kjører mest då?..kan ikke si eg har sett denne før.. jeg holder til i sentrum og åsane men størst kjangs for og se den mellom jæger sentrum (kokstad) og byn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 -Roger-:ja det går 2 sånne i bergen ja:P men den andre jeg vet om er en m3 Ok... Jeg vet ikke om den m3'en! Var denne jeg mente: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Pen bil;) takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Okei... eg kjører veldig mye i arna/ åsane og inni mellom byn.. Bor i arna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 -Roger-:ja det går 2 sånne i bergen ja:P men den andre jeg vet om er en m3 Ok... Jeg vet ikke om den m3'en! Var denne jeg mente: hømhøm skal ikke si sikkert har bare hørt det går en estorill blå m3 her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Okei... eg kjører veldig mye i arna/ åsane og inni mellom byn.. Bor i arna.. oja:) har sikkert sett deg før:P hehe men det er dårlig med liv på den bergens tråden! jeg er klar for et treff i bergen snart:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå