Joan E36 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Er dette samme bil som på det første bildet?? I såfall, utrolig bra jobb Perfekt fargevalg på E36 coupe! Sjelden farge, samtidig som den er utrolig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Okei... eg kjører veldig mye i arna/ åsane og inni mellom byn.. Bor i arna.. oja:) har sikkert sett deg før:P hehe men det er dårlig med liv på den bergens tråden! jeg er klar for et treff i bergen snart:D hehe..kanskje.. Eg skal hente M5 bakfanger imorgen..og bakrutesenker og shadowline lister ligger i gangen..smt hellakkering innen di nærmeste ukene også på igjen med 19 hjulene..då er eg rimelig klar for et bimmers treff!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Er dette samme bil som på det første bildet??I såfall, utrolig bra jobb Perfekt fargevalg på E36 coupe! Sjelden farge, samtidig som den er utrolig lekker! haha ja det er samme bil skulle nesten ikke tro det takk syntes den fargen gjør seg veldig bra på e36 coupe jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Okei... eg kjører veldig mye i arna/ åsane og inni mellom byn.. Bor i arna.. oja:) har sikkert sett deg før:P hehe men det er dårlig med liv på den bergens tråden! jeg er klar for et treff i bergen snart:D hehe..kanskje.. Eg skal hente M5 bakfanger imorgen..og bakrutesenker og shadowline lister ligger i gangen..smt hellakkering innen di nærmeste ukene også på igjen med 19 hjulene..då er eg rimelig klar for et bimmers treff!!.. det blir jo konge når du får alt det på da:) har en del små ting og fikse før jeg er klar for treff og:/ er altid noe og ta tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Nice save sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Nice save sier bare jeg haha så ikke helt bra ut før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 har tatt noen nye bilder sikker noe her dere ikke liker men jeg syntes det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Utrolig pen bil Noe "vi" ikke liker? hva da? skiltlysene? Lakkert motordeksel? eller m3 kopispeilene? hehe...neida, men sånne "blå" lys er litt harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Dim på dekka dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 nice bil takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Utrolig pen bil Noe "vi" ikke liker? hva da? skiltlysene? Lakkert motordeksel? eller m3 kopispeilene? hehe...neida, men sånne "blå" lys er litt harry... takk hehe:P ja er ikke alle som liker sånn ja blå lys er litt harry:) men av og til må vi være det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Dim på dekka dine ? det er 225/40 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Sendte deg svar på PM;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 syns jeg såg deg i nesstun på torstag/fredag. Hvis du har 38 eller 83 i skiltnummeret ditt så var det bilen din. Såg veldig bra ut og skilte seg ut veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå