///christian Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Heisann. Jeg skal selge e30n min til fordel for nyere bil. Dette er et rullende prosjekt som det ikke skal så mye til for og få på veien. Eneste som mangler for og få den eugodkjent er og ta en 4-hjulskontroll og selve eukontrollen. Det som er gjort med bilen siden jeg fikk tak i den, tatt alt av rust, (utenom et lite hull i kanalen nedenfor høyre dør.) helt bulkfri. Mtech interiør, med svarte helskinn dørtrekk. Nytt checkpanel. Nye bærearmer, nytt senkesett inkl. demperere ifra supersport. 60/40. Alt av ytre deler og lister som ikke er montert på bildene følger med. Det som må gjøres med bilen før eu er å skifte litt foringer i bakstillinga, få på nytt mellom rør ifra sylinder 1-3. Eventuelt hellakkering? Å ta det lille rusthullet på siden (nevnt ovenfor). 4hjulskontroll må også tas, pga. senkesettet, for og få det inn i vognkortet og i det heletatt komme igjennom eu. Xenon kan følge med et pristillegg. Følger med mye deler, 3sett med dekk. Strøkent panser og bakluke. 1sett med komplett vinduer følger med. +++ Ring for mer info! Dette er en bil med stort potensiale!! Mvh. Christian Aakre Thuleveien 1 7725 Steinkjer Tlf:45253988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hva har du tenkt deg for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hva har du tenkt deg for bilen? Få et bud hva du vil gi så skal jeg vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Mulig det står, men hvilken modell er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Å minste pris er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Mulig det står, men hvilken modell er den? Ops, glemte og skrive det. Beklager! Det er en 84 modell som har 293 på telleren. Motoren jager litt på turtall, men dette er bare tomgangsregulator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Å minste pris er? Hmm, har ikke peiling. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvis ikke noen andre vil ha bilen så går den i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 skulle gjerne hentet den... men er for langt vekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Starter bud på 3000kr Kan hente bilen på mandag. Hva mener du med å bytte rør imellom sylinder 1og 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Starter bud på 3000kr Kan hente bilen på mandag. Hva mener du med å bytte rør imellom sylinder 1og 3? Funny boy! Mellomrøret på sylinder 1-3.. Røret etter grenrøret, på sylinder 1-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Starter bud på 3000kr Kan hente bilen på mandag. Hva mener du med å bytte rør imellom sylinder 1og 3? Funny boy! Mellomrøret på sylinder 1-3.. Røret etter grenrøret, på sylinder 1-3 Prøver ikke å være morsom Du tenker på eksosrøret mellom grenrør og mellompotte? Når du skriver bud så må du no nevne en minstepris dersom du har et minste krav Men er mulig der heller vil lønne seg for deg å selge den i deler. er ihvertfall begrenset hva jeg vil betale for en slik bil når den trenger såpass mye påkost. Hellakkering, pluss alle foringene i bakstilling, eksosrør pluss diverse annet småplukk vil fort bli såpass kostbart at utgangspunktet bør være såpass billig for at det ikke skal lønne seg å kjøpe en som er eugodkjent og fin i lakken. Jeg vil ihvertfall sitte igjen med noe som gjør at det lønner seg å bruke masse tid på å fikse opp en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Starter bud på 3000kr Kan hente bilen på mandag. Hva mener du med å bytte rør imellom sylinder 1og 3? Funny boy! Mellomrøret på sylinder 1-3.. Røret etter grenrøret, på sylinder 1-3 Prøver ikke å være morsom Du tenker på eksosrøret mellom grenrør og mellompotte? Når du skriver bud så må du no nevne en minstepris dersom du har et minste krav Men er mulig der heller vil lønne seg for deg å selge den i deler. er ihvertfall begrenset hva jeg vil betale for en slik bil når den trenger såpass mye påkost. Hellakkering, pluss alle foringene i bakstilling, eksosrør pluss diverse annet småplukk vil fort bli såpass kostbart at utgangspunktet bør være såpass billig for at det ikke skal lønne seg å kjøpe en som er eugodkjent og fin i lakken. Jeg vil ihvertfall sitte igjen med noe som gjør at det lønner seg å bruke masse tid på å fikse opp en bil. Du har jo forsåvidt rett. Har sett litt under bilen, det er vel ikke alle foringene under som trengs og skiftes. Skal komme tilbake til hvilke foringer dette gjelder. Er jo ikke så mye som mangler egentlig, er jo lakk, noen foringer bak, og eu. Verre er det ikke Men mulig jeg fikser opp bilen helt, så eventuelt selger etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 du er ikke intressert i og selge de hvite blinklysene fram?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg