Silver87 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 mulig å få til cd spiller i 7 serie? bak i bagasjerommet er det en cd stasjon, men er kun til navigasjon... ellers så har jeg kassett å radio. Er en 2000 mod 728ia
stfoer Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 mulig å få til cd spiller i 7 serie? bak i bagasjerommet er det en cd stasjon, men er kun til navigasjon... ellers så har jeg kassett å radio.Er en 2000 mod 728ia Er ikke noe problem. Forøvrig merkelig at du har navigasjon og ikke CD spiller, trodde CD spiller var standard i alle 7 serier.
Silver87 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 får ihvertfall ikke til å spille av cd'er. finner ikke cd i mode på en måte hvis du forstår...
Robin L Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 sikker på at den spilleren baki ikke er til vanlige cd`r? hvis cdveksleren er koblet fra, så forsvinner "cd" muligheten på stereoen. står spilleren baki horisontalt eller vertikalt? er det den på bildet som ble lagt til her? sjekket om kabler evt ligger klart? får billige spillere på ebay!
Robin L Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 hvor i møre og romsdal er det denne går forresten?
Silver87 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Nei, er ikke sikker, men synest det virker litt rart at den ikke virker.. i in snakka me forrige eiger og han hadde ikke fått det til med cd eller navigasjon om jeg forstod rett. Han sa også at det kun var for EN cd?? Men veksleren lyser rødt og alt, så den er på, men når vi sette inn cden og trykker på mode så kommer den ikke opp, får bare inn radiokanaler.. Den står horisonalt, men fikk den ikke ut, hvordan gjør jeg det? Bilen står i Ørsta, nettop solgt hit, forrige eiger var fra Byrkjelo / breim..
stfoer Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Nei, er ikke sikker, men synest det virker litt rart at den ikke virker.. i in snakka me forrige eiger og han hadde ikke fått det til med cd eller navigasjon om jeg forstod rett. Han sa også at det kun var for EN cd?? Men veksleren lyser rødt og alt, så den er på, men når vi sette inn cden og trykker på mode så kommer den ikke opp, får bare inn radiokanaler.. Den står horisonalt, men fikk den ikke ut, hvordan gjør jeg det? Bilen står i Ørsta, nettop solgt hit, forrige eiger var fra Byrkjelo / breim.. Først må du finne ut hvilken CD avspiller du har. Her har du bilde av navigasjons CD spilleren. Så da kan du se om hvilken du har, og ta det derfra.
Sjøbuse Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 jeg hadde orginal kasett spiller forran. jeg byttet til cd/dvd spiller forran jeg.
Gunnar Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Hvis spilleren står horisontalt og kun tar en plate, så er det nok navigasjon. Skifteren står vertikalt under navien. Men har du skjerm til navien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå