Fredheim Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Jeg hadde min bil hos stenshagen i dag pga noe ulyder fra bakhjulet og de fortalte meg bremseskjoldet på venstre bakhjul hadde gått stykker. Jeg har nå bestilt nytt bremseskjold men jeg lurer på om jeg kan fortsatt bruke bilen litt eller burde jeg la den stå? (sykt at de skal koste 5000 kr å fikse det hos bmw) Btw noen som vet hvor det er billig å ta en 4 hjuls kontroll. Må godkjenne senkesettet mitt, som forøvring er 30/40. Regner med at det går ann å godkjenne det?
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Koster så mye fordi hjulageret ofte ryker under demontering. Et triks er å gjøre det selv ved å klippe skjoldet så du får tredd det på uten å demontere alt.
Haug530D Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Koster så mye fordi hjulageret ofte ryker under demontering.Et triks er å gjøre det selv ved å klippe skjoldet så du får tredd det på uten å demontere alt. Også punktsveise det etterpå.
Fredheim Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Takk for info, fikk en ny pris hos en fyr på jessheim. 2500 kr og da med et nytt hjullager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå