Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Noen som har en idê på hva dette kan være? Sensor? Har ikke sjekka olja enda, da jeg merket det først idag i garasjen hjemme. Men starta bilen igjen og da ble den borte. Så det skjedde kun når jeg skrudde den av, ikke under kjøring.
erdal Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Dette skjedde meg å, viste seg at d var under normalt med oljemengde. Peil olja di å fyll etter dersom d er lite.
JayDawgKL Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 oljelampa skal lyse ta tenninga står på og motoren ikke går, betyr bare at sensor virker
Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Det er jeg klar over, men den lyser enda jeg har nøkkel i handa
Glennski Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Det er jeg klar over, men den lyser enda jeg har nøkkel i handa Hadde liknende problem på E36'n min, men der sto tenninga på når jeg hadde nøkkelen i hånda Jeg byttet bakstykket på tenningslåsen og problemet var borte
E46Johnny Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 På E46 får du i hvertfall gult lys i oljelampa når du stopper motoren og olje nivået nærmer seg minimum. Det er jo uansett meget klokt å peile olja når oljelampen lyser uten at du vet grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå