BimmerE46 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 her er bilen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2110415 Fyren har byttet omtrent alt av deler og foringer, for 130.000 kr sier han, og har kvitteringer. ikke rust noe sted , bortsett fra to små blemmer på bakluka, og abs lampa kom på etter at han kjørt over en liten snøklump... kan være bare en ledning som er dratt ut, eller i værste fall ny føler... takker for alle meninger... vurdere denne bilen,da jeg er lei late biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Synes ikke prisen var ille i hele tatt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Fikk ikke linket til bilen, men her er annonse koden AutoDB-kode: 2110415 Fyren har byttet omtrent alt av deler og foringer, for 130.000 kr sier han, og har kvitteringer. ikke rust noe sted , bortsett fra to små blemmer på bakluka, og abs lampa kom på etter at han kjørt over en liten snøklump... kan være bare en ledning som er dratt ut, eller i værste fall ny føler... takker for alle meninger... vurdere denne bilen,da jeg er lei late biler Satt og såg litt på denne selv her forleden da eg vurderer E34 M5 om ikke så lenge selv .. Og ser jo ganske nydelig ut då etter min mening.. Men tror faktisk at den enda kan komme litt lengre ned i pris? men ikke skyt meg om eg snakker tull no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 fikk ordnet dette nå, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Fikk ikke linket til bilen, men her er annonse koden AutoDB-kode: 2110415 Fyren har byttet omtrent alt av deler og foringer, for 130.000 kr sier han, og har kvitteringer. ikke rust noe sted , bortsett fra to små blemmer på bakluka, og abs lampa kom på etter at han kjørt over en liten snøklump... kan være bare en ledning som er dratt ut, eller i værste fall ny føler... takker for alle meninger... vurdere denne bilen,da jeg er lei late biler Satt og såg litt på denne selv her forleden da eg vurderer E34 M5 om ikke så lenge selv .. Og ser jo ganske nydelig ut då etter min mening.. Men tror faktisk at den enda kan komme litt lengre ned i pris? men ikke skyt meg om eg snakker tull no.. han har hatt den ute til 179. men nå satt han den ned litt. hvis man skal tro han så er bilen i STRØKEN teknisk stand... Pen farve og er nå 5 seter og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Men tror faktisk at den enda kan komme litt lengre ned i pris? men ikke skyt meg om eg snakker tull no.. Nja, er på en måte enig med deg... er Skeptisk til km standen på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hvor mye km er det vanlig på disse bilen med denne mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hvor mye km er det vanlig på disse bilen med denne mod? km stand er ikke høy for å være en 92 mod, men jeg liker ikke høy km sånn generelt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hvor mye km er det vanlig på disse bilen med denne mod? km stand er ikke høy for å være en 92 mod, men jeg liker ikke høy km sånn generelt hehe aaahhh, greit med egne meninger...men om jeg kjøper den og du sitter på noen runder så forandrer du mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hvorfor spør du om meninger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hvorfor spør du om meninger da? Fordi han lurer på om bilen er verdt prisantydningen? fordi at han mener at jeg vil forandre mening om km stand om jeg sitter på noen runder så betyr vel ikke det at han driter i min mening fordet... Selvom bilen har gått nesten 200 000 så betyr ikke det at den må være i dårligere stand enn en som har gått f.eks 120-150, men jeg er veldig skeptisk til høy km stand uansett hva slags bil det er. spesielt da når det kommer til en m bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 er ikke gale pris på den der hvis alt han sier er gjort. 5 seter trekker veldig opp. km skal du ikke bli skremt av, ganske holdbare motorer. men sjekk bilen nøye fordi om. et problem på m5 er oljelekk fra bunnpanne pga skruene som holder den skrur seg ut pluss pakningen ryker og ting på m5 koster peng så ikke kjøp hvis du akkurat har råd til bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvorfor spør du om meninger da? jeg tar alles meninger i betraktning. men jeg kjenner S.Arnesen og jeg bare tulla med han fordi jeg visste han var litt skeptisk til denne type km stand. Så alles meninger er bra for meg, fordi jeg ikke kjenner så godt til denne type motor/bil. Så har du en mening om bilen, så kan du komme med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 er ikke gale pris på den der hvis alt han sier er gjort. 5 seter trekker veldig opp. km skal du ikke bli skremt av, ganske holdbare motorer.men sjekk bilen nøye fordi om. et problem på m5 er oljelekk fra bunnpanne pga skruene som holder den skrur seg ut pluss pakningen ryker og ting på m5 koster peng så ikke kjøp hvis du akkurat har råd til bilen hehe takker for opplysningen. hadde nok klart å vedlikeholde den pengemessig, men veit ikke om jeg har lyst på en bil som jeg må mye ut med i verkstedregninger, for det finnes også andre ting å bruke penger på enn å bare betale nye deler som ryker. Derfor lurte jeg litt på denne bilen da, hadde en anelse om at denne var litt mer dyrere i rep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Denne tror jeg er bra. Hvis det stemmer det selger sier, så tror jeg du bør prøve den. 200 000km på en 92 modell er jo ikke akkurat mye da. Mer suspekt om den hadde gått 120 000km spør du meg. Hør etter raklelyder fra registeret på motoren. Hvis den går fint så ser ikke jeg noe problem. Sjekk også synkroniseringsringene på girkassa, da de er kjent for å kunne skrape litt på 2. og 3. gir. E34 M5 touring er jo en drømmebil. Praktisk, morsom og ikke minst den siste håndbygde bilen fra BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå