Rayen Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Synes du skal fyre til eg..om bilen er bra..korfor ikke? ser sykt bra ut hvertfall.. og Km er ikke alltid alt..det har eg selv erfart .. Må ikke alltid gå etter det.. kan skjedd like mye på 150 som på 200 som noen andre sa lengre her oppe
BimmerE46 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Synes du skal fyre til eg..om bilen er bra..korfor ikke? ser sykt bra ut hvertfall.. og Km er ikke alltid alt..det har eg selv erfart .. Må ikke alltid gå etter det.. kan skjedd like mye på 150 som på 200 som noen andre sa lengre her oppe Ja sant det bilen ser jo dønn strøken ut, og virker bra, og M5 er jo en kjøremaskin med masse komfort.. Men skal vurdere det litt til, må høre litt med forsikring også...
Sir Hofstad Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hvorfor spør du om meninger da? jeg tar alles meninger i betraktning. men jeg kjenner S.Arnesen og jeg bare tulla med han fordi jeg visste han var litt skeptisk til denne type km stand. Så alles meninger er bra for meg, fordi jeg ikke kjenner så godt til denne type motor/bil. Så har du en mening om bilen, så kan du komme med den. Ok Ville dratt og sett på den.
SteffenM2 Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Tror muligens denne karen jobber i Moss, og isåfall, har jeg sett den bilen her.. Er det den jeg tror det er, så ser den vannvittig bra ut til og være den årsmodellen! Det er det jeg kan si nå iallefall!
BimmerE46 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 tror ikke det er han, sier han jobber 5 min unna der han bor, og det er i gressvik, med mindre han VIRKELIG bruker 5'ern for det den er god for Da klarer han vel gressvik - moss på 5 min hehe
///MPower Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 tror ikke det er han, sier han jobber 5 min unna der han bor, og det er i gressvik, med mindre han VIRKELIG bruker 5'ern for det den er god for Da klarer han vel gressvik - moss på 5 min hehe får ikke håpe han bruker den til og fra jobb da. disse motorene liker IKKE småkjøring
D.C.V Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Det er ikke noe å tenke på Dra å hent Du kommer ikke til og angre Det gjør ikke jeg ihvertfall
BimmerE46 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 hehe, du mener det ja. ja er jo fristende, men jeg må nok tenke litt til på det, jeg kjører jo ikke så langt selv, bruker som regel firmabil i jobb sammenheng, og på kvelden så er det bare cruise. Så veit ikke helt enda, Men takker for alle meninger og tips/info
D.C.V Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 En pluss med bilen er at den går relativt godt Og det er artig å dra litt på når pøblene ypper med Audi 1.8t, 325'er også videre
BimmerE46 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 har tenkt tanken der ja Kanskje derfor jeg bør holde meg unna den, fort gjort å kjøre mellom 150-200 km/t når man skal lære en audi gutt hva en bmw er god for på e18/e6'n her og da blir man fotgjenger... hehe...
D.C.V Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Ja det gjelder å kunne styre seg Men jeg tror den er verdt pengene med hvite skilt Dette er biler som ikke vokser på trær akkurat og det er bare laget 891stk av dem og man vet jo ikke hvor mange det er igjen. Jeg tror at disse bilen kommer til å stige i pris etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå