Glennski Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Originale baklykter og dørlister til E36 GIS BORT mot henting! Holder til på Nøtterøy utenfor Tønsberg, kan møtes i Tønsberg.
BMW E36 coupe Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Kan ta dem jeg, om du gidder å pakke å sende mot at jeg betaler frakta?
Glennski Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Glemte å skrive at dette er til sedan. BMW E36 coupe: Avventer litt og ser om noen i nærområdet henter de før jeg gidder å sende de avgårde
BMW E36 coupe Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Glemte å skrive at dette er til sedan. BMW E36 coupe: Avventer litt og ser om noen i nærområdet henter de før jeg gidder å sende de avgårde Den er grei, men om ingen henter der, så er jeg veldig intr:) Planer om mere BMW jeg serru hehe
Nytern Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Heihei! Faren min holder til i Tønsbergområdet.. Hadde du evt hatt mulighet til å møtt han? Mener han bor på Tolvsrød.. Hmm.. Nøtterøy ihvertfall.. Det hadde rocka ihvertfall! Trenger virkelig parts til min 320.
Glennski Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Heihei!Faren min holder til i Tønsbergområdet.. Hadde du evt hatt mulighet til å møtt han? Mener han bor på Tolvsrød.. Hmm.. Nøtterøy ihvertfall.. Det hadde rocka ihvertfall! Trenger virkelig parts til min 320. Du har PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå