jarle_tr Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Halloys Her om dagen fant jeg et byggesett (modell bil) på nettet et sted av en Ac Shnitzer E34, tror den het S5 eller noe sånn. Noen som veit hvor denne er? Skulle hatt det men finner ikke siden igjen? Dum som jeg var la jeg den ikke til i favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Gå inn på historikken i nettleseren din så finner du nok siden igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Detective deep dish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Stikkordet med modellbiler er "produsent", og E34 tror jeg det var veldig få som prøvde seg på. Fujimi, kanskje? Joda: Fujimi er tingen I Fujimi er tingen II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Dritt at det bare er i 1/24, skulle ønske den var i 1/18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 www.tinycars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle_tr Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Takk for hjelpa Jeg fant, jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå