R Andersen Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 I går så begynte lampen i instrumentpanelet for gåene baklys å lyse, men lysene fungerer som de skal. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Har samme problemet med min. Men etter å ha kjørt et par kilometer så forsvinner lampen i instrumentpanelet. Jeg merker en direkte sammenheng mellom minusgrader og at dette skjer. Noen som har noen idè ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Ja, det skjedde i forbindelse med overgang fra pluss- til minusgrader. Sjekket sikringer og lamper, men alt var i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Sjekket skiltbelysningen? Har vært borti flere e46 med korroderte pæreholdere som gir utslag i slike feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Samme her, men etter at den ene skiltpæren gikk har jeg ikke sett varsellysene, så det er mulig at det er en sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg også har samme problemet gitt =D Men har ikke sett noe til den på lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lairschu Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Det problemet der har jeg hatt og. Jeg bytta pæreholdere, ledninger og iso kontakt begge sider grunnet nedsmelting og det fiksa problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå