Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mange flotte bilder der Sondre, og noen mindre flotte :lol:

Jeg SKAL få tak i sånn klistermerke som M3'n hadde! Et av de bedre!

Ellers synes jeg kanskje det ser ut som jeg burde senke litt mer framme ut i fra bildet du tok her.... Hmm....

Det "Eyes don't leave fingerprints" merke i min du tenker på?

De får du tak i på http://www.detailersclub.no/forum/

Ta kontakt med Truha, han som lager og selger disse. Har et par andre "slagord" og.

Desverre er det lille merket der ikke nok til at folk holder fingrene borte. På Vårmønstringen i Bergen så måtte jeg passe på som en hauk for at folk ikke skulle fingre. Tror jaggu jeg må ha et på innsugs plenulet og så folk ser det.

Såg et på en gammel Amazon herregårdsvogn, der stod det "Look all you want, but pleas dont touch"

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var det merket jeg tenkte på ja!

Er også medlem på DCN.. Har sett igjennom forumet i dag for å se om jeg fant en plass jeg kunne bestille merket.. Det fant jeg ikke, så må vel kanskje sende en medling til Truha da :)

Husker du hva du betalte for dette?

Skrevet

Er jo fordi det er et BMWCCN arrangement, og de setter jo pris på litt ekstra reklame. Kjører selv rundt med BMWCCN skiltplater og merke i bakvinduet :wink:

Uansett er det som det ble sagt lenger opp, ikke noe problem å bare sette på et merke for så å fjerne det igjen etter konkurransen dersom man ikke ønsker noe sånt på bilen.

Og at det blir kommentert at det pirkes for mye på bilene, så er jo det noe av meningen med denne konkurransen.

Skrevet

MYSILD?????? Hva faen?

først så vinner du med en skabb bil, og så etterpå ble du med DOMMER tommy HJEM????

her er det ugler i mosen og en som har LIGGET seg til seier! hahahahahaa

Skrevet
Er jo fordi det er et BMWCCN arrangement, og de setter jo pris på litt ekstra reklame. Kjører selv rundt med BMWCCN skiltplater og merke i bakvinduet :wink:

Syns det er helt greit at det settes et sånt krav, men skjønner de som irriterer seg over det. Alle andre krav er enkle å forholde seg til, og på en måte uten at smak er inne i bildet. Ihvertfall i originalklassen, der skal det bare være superrent og ryddig, så kommer CCN-effektene som en tvungen smakssak på toppen.

H_c, Hvis du velger "Skriv svar" (eller siter) i stedet for quick-reply boksen, så får du smilyene.

Skrevet
MYSILD?????? Hva faen?

først så vinner du med en skabb bil, og så etterpå ble du med DOMMER tommy HJEM????

her er det ugler i mosen og en som har LIGGET seg til seier! hahahahahaa

hahaha ^^ ikke si det høyt, men søreng var også med! det ble et heidundrende rabalder :-) hahahhaah

Skrevet
Mange flotte bilder der Sondre, og noen mindre flotte :lol:

Jeg SKAL få tak i sånn klistermerke som M3'n hadde! Et av de bedre!

Ellers synes jeg kanskje det ser ut som jeg burde senke litt mer framme ut i fra bildet du tok her.... Hmm....

får du tak i 2 til meg også da eller?

hadde vært "tjempe tjekt" ;-)

Skrevet
Var det merket jeg tenkte på ja!

Er også medlem på DCN.. Har sett igjennom forumet i dag for å se om jeg fant en plass jeg kunne bestille merket.. Det fant jeg ikke, så må vel kanskje sende en medling til Truha da :)

Husker du hva du betalte for dette?

Bare prike litt i Truha så ordner det seg. Tror ikke det var store slanten, jeg kjøpte jo t-skjorter og klistermerker samtidig så husker ikke rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...