Søreng Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Må si meg enig med mange her at dette var en liten nedtur.. Men skal prøve å holde motet oppe fordet og gjøre mest mulig utav det... Jeg skal vertfall være der TIDLIG Orker ikke å stå sammen med plastraketter Minner også igjen på om kjøring på Reve på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Må si meg enig med mange her at dette var en liten nedtur.. Men skal prøve å holde motet oppe fordet og gjøre mest mulig utav det... Jeg skal vertfall være der TIDLIG Orker ikke å stå sammen med plastraketter Minner også igjen på om kjøring på Reve på søndagen skal vi møtes i egersund å vaske først? eller blir det mye omvei for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hmm... Mulig.. PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Må si meg enig med mange her at dette var en liten nedtur.. Men skal prøve å holde motet oppe fordet og gjøre mest mulig utav det... Jeg skal vertfall være der TIDLIG Orker ikke å stå sammen med plastraketter Minner også igjen på om kjøring på Reve på søndagen Vi i BMWCCN styret ser også at dette treffet har blitt ganske så komersielt i år. Det er jo GS-Bildeler som står bak arangsjeringen av denne dagen og de står sådan fritt til å gjøre dagen slik de ønsker. Vi stiller som hjelpere og med medlemsbiler til det som går konkret på Concoursen. Men la oss ikke ta sorgene på forhånd, dette blir sikkert en bra dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Jeg kommer tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Jeg kommer fra Bømlo med min E30M3 og stiller i Concours med glede;) Bare jeg får plass, kommer nok etter 10 da det er et stykke å kjøre for meg, så må jeg jo vaske bilen en plass før jeg kjører inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Høres kult ut dette! Er ikke så langt unna heller, tror jeg... Skal prøve å ta turen bort om jeg får med meg noen + finner frem M5en fra Kvinesdal Lakk er forresten rååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Det er en Esso stasjon Ca 1 km fra OS bildeler Rv 44 mot Stavanger , hvor det er vaskemuligheter Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Det er en Esso stasjon Ca 1 km fra OS bildeler Rv 44 mot Stavanger , hvor det er vaskemuligheter Petter får muligens smyge meg inom der da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Det er en Esso stasjon Ca 1 km fra OS bildeler Rv 44 mot Stavanger , hvor det er vaskemuligheter Petter Hvor? I Brusand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 På Ogna ca 1.8 km lenger nord for GS på Rv44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Vi i BMWCCN styret ser også at dette treffet har blitt ganske så komersielt i år. Det er jo GS-Bildeler som står bak arangsjeringen av denne dagen og de står sådan fritt til å gjøre dagen slik de ønsker. Vi stiller som hjelpere og med medlemsbiler til det som går konkret på Concoursen. Men la oss ikke ta sorgene på forhånd, dette blir sikkert en bra dag. Neida Tar ikke sorgene på forhånd, tar de heller når jeg er der Stiller jo uansett, men som sagt; håper ikke det blir for overkill mht. gatebil etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 satan for en gjeng med sutrehuer!! hehe dette blir BLODRÅTT, og jeg kommer selvsagt for å knuse alle hjertene til de kvinnelige deltakerene.! Det er DRITLITEN p-plass, så de med andre bilmerker blir nok nektet å parkere, ingen problem gutter!!! og ikke FAEN om jeg blir med på utstillingen, kommer kun for å se på og å spise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hvordan skal dommerne stille bilene sine, med tanke på all slags folk og fe som lusker rundt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hvordan skal dommerne stille bilene sine, med tanke på all slags folk og fe som lusker rundt de? Jeg har aldri hørt om noen som har fått bilen sin klådd på . heller ikke at noe har forsvunnet fra bilene . ang parkering så har vi ikke hatt noen spesielle regler før . Skal ikke du stille ut Jay-O . ? Eller vil du bare være dommer ? Foressten så trenger vi flere dommere om noen vil prøve seg !! Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå