Gå til innhold

Concourse d" eleganse 2009 - 23 mai

pettmon
 Share

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med mange her at dette var en liten nedtur.. Men skal prøve å holde motet oppe fordet og gjøre mest mulig utav det...

Jeg skal vertfall være der TIDLIG :D

Orker ikke å stå sammen med plastraketter :stupid:

:!: Minner også igjen på om kjøring på Reve på søndagen :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si meg enig med mange her at dette var en liten nedtur.. Men skal prøve å holde motet oppe fordet og gjøre mest mulig utav det...

skal vi møtes i egersund å vaske først? eller blir det mye omvei for deg? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i BMWCCN styret ser også at dette treffet har blitt ganske så komersielt i år. Det er jo GS-Bildeler som står bak arangsjeringen av denne dagen og de står sådan fritt til å gjøre dagen slik de ønsker. Vi stiller som hjelpere og med medlemsbiler til det som går konkret på Concoursen. Men la oss ikke ta sorgene på forhånd, dette blir sikkert en bra dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Bømlo med min E30M3 og stiller i Concours med glede;)

Bare jeg får plass, kommer nok etter 10 da det er et stykke å kjøre for meg, så må jeg jo vaske bilen en plass før jeg kjører inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i BMWCCN styret ser også at dette treffet har blitt ganske så komersielt i år. Det er jo GS-Bildeler som står bak arangsjeringen av denne dagen og de står sådan fritt til å gjøre dagen slik de ønsker. Vi stiller som hjelpere og med medlemsbiler til det som går konkret på Concoursen. Men la oss ikke ta sorgene på forhånd, dette blir sikkert en bra dag.

Neida :D Tar ikke sorgene på forhånd, tar de heller når jeg er der :lol: Stiller jo uansett, men som sagt; håper ikke det blir for overkill mht. gatebil etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan for en gjeng med sutrehuer!! hehe dette blir BLODRÅTT, og jeg kommer selvsagt for å knuse alle hjertene til de kvinnelige deltakerene.!

Det er DRITLITEN p-plass, så de med andre bilmerker blir nok nektet å parkere, ingen problem gutter!!!

og ikke FAEN om jeg blir med på utstillingen, kommer kun for å se på og å spise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal dommerne stille bilene sine, med tanke på all slags folk og fe som lusker rundt de?

Jeg har aldri hørt om noen som har fått bilen sin klådd på . heller ikke at noe har forsvunnet fra bilene .

ang parkering så har vi ikke hatt noen spesielle regler før .

Skal ikke du stille ut Jay-O . ?

Eller vil du bare være dommer ?

Foressten så trenger vi flere dommere om noen vil prøve seg !!

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...