Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kommer og skal stille ut (og i år skal jeg forbrede kontra når jeg stillte uforberedt i fjor :twisted:).. Håper også på å dømmes i rett klasse i år :D

I samme klasse som 1'eren min :wink:

lykke til med det :lol:

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja jeg vet.. Ikke lett det der.. Men satser på at han får masse ekstra trekk for alder :lol: Målet får vel være å komme på 2. bak Tommy, selv om pokal også hadde vert kjekt :)

Skrevet

Søreng .

Dersom det er Tommy som shiner opp bilen din og du vinner , så synes jeg det er Tommy som fortjener pokalen :lol:

Petter

Skrevet
Søreng .

Dersom det er Tommy som shiner opp bilen din og du vinner , så synes jeg det er Tommy som fortjener pokalen :lol:

Petter

og sålenge du ikke kommer i lånt bil, får vel noen andre people`s choice :-P

men tommy stiller vel i eldre orginal? så da er jeg jo muligens et skritt høyere opp på lista... skal gi den en ordentlig vask og slik i år, hvis jeg stiller... må bare fikse dørtrekket :-s

Skrevet

Ja lånt bil er fint og mange ansatte som stemmer på bilen så blir det bra . nei i år kommer jeg nok i egen bil . Men jeg regner med Tommy stiller med 2 biler i år og . :lol:

0smerm06946d4u8wwl7y.jpg

Dette var peoples choise i fjor

Petter

Skrevet

ja, men tenkte på m3en... nå som gten er borte, kan jo noen andre ha sjangsen i eldre modifisert... 1eren er vel (heller) ikke en bil jeg skal gi noen kamp ^^ edner jo bare med å bli skuffa :-) hehe

Skrevet
Søreng .

Petter

Sant nok det. Men spørs hvor veldig det er vits nå. Legger nok bare på et lag til med yellow-wax før jeg kommer. Eller gå bananas og bestille Swisswax :shock:

Skrevet
ja, men tenkte på m3en... nå som gten er borte, kan jo noen andre ha sjangsen i eldre modifisert... 1eren er vel (heller) ikke en bil jeg skal gi noen kamp ^^ edner jo bare med å bli skuffa :-) hehe

Jeg kan stille i eldre modifisert med M3'en :wink:

Skrevet

Jeg kan stille i eldre modifisert med M3'en :wink:

ikke gjør det... har en kompis med orginal nokså strøken m-tech 2 som mest sannsynlig blir med... den kan ha litt sjangs mot din ;-) hehe... så du får pusse ordentlig i år tommy! ;-)

Skrevet
får man forresten trekk for å ikke ha reservedekk? vurderer å ta mitt ut av bilen...

Nei, det går vel som en "modifisering" :wink:

hehe... bare hive utav alt av interiør også da :-) kan jo ikke få trekk for modifisering :-) haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...