///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Jeg kommer og skal stille ut (og i år skal jeg forbrede kontra når jeg stillte uforberedt i fjor ).. Håper også på å dømmes i rett klasse i år I samme klasse som 1'eren min lykke til med det
Søreng Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Ja jeg vet.. Ikke lett det der.. Men satser på at han får masse ekstra trekk for alder Målet får vel være å komme på 2. bak Tommy, selv om pokal også hadde vert kjekt
pettmon Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Søreng . Dersom det er Tommy som shiner opp bilen din og du vinner , så synes jeg det er Tommy som fortjener pokalen Petter
///Mysild Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Søreng . Dersom det er Tommy som shiner opp bilen din og du vinner , så synes jeg det er Tommy som fortjener pokalen Petter og sålenge du ikke kommer i lånt bil, får vel noen andre people`s choice men tommy stiller vel i eldre orginal? så da er jeg jo muligens et skritt høyere opp på lista... skal gi den en ordentlig vask og slik i år, hvis jeg stiller... må bare fikse dørtrekket
pettmon Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Ja lånt bil er fint og mange ansatte som stemmer på bilen så blir det bra . nei i år kommer jeg nok i egen bil . Men jeg regner med Tommy stiller med 2 biler i år og . Dette var peoples choise i fjor Petter
///Mysild Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 ja, men tenkte på m3en... nå som gten er borte, kan jo noen andre ha sjangsen i eldre modifisert... 1eren er vel (heller) ikke en bil jeg skal gi noen kamp ^^ edner jo bare med å bli skuffa hehe
Søreng Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Søreng . Dersom det er Tommy som shiner opp bilen din og du vinner , så synes jeg det er Tommy som fortjener pokalen Petter Sant nok det. Men spørs hvor veldig det er vits nå. Legger nok bare på et lag til med yellow-wax før jeg kommer. Eller gå bananas og bestille Swisswax
Tommy Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 ja, men tenkte på m3en... nå som gten er borte, kan jo noen andre ha sjangsen i eldre modifisert... 1eren er vel (heller) ikke en bil jeg skal gi noen kamp ^^ edner jo bare med å bli skuffa hehe Jeg kan stille i eldre modifisert med M3'en
///Mysild Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 ja, men tenkte på m3en... nå som gten er borte, kan jo noen andre ha sjangsen i eldre modifisert... 1eren er vel (heller) ikke en bil jeg skal gi noen kamp ^^ edner jo bare med å bli skuffa hehe Jeg kan stille i eldre modifisert med M3'en ikke gjør det... har en kompis med orginal nokså strøken m-tech 2 som mest sannsynlig blir med... den kan ha litt sjangs mot din hehe... så du får pusse ordentlig i år tommy!
///Mysild Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 får man forresten trekk for å ikke ha reservedekk? vurderer å ta mitt ut av bilen...
Tommy Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 får man forresten trekk for å ikke ha reservedekk? vurderer å ta mitt ut av bilen... Nei, det går vel som en "modifisering"
///Mysild Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 får man forresten trekk for å ikke ha reservedekk? vurderer å ta mitt ut av bilen... Nei, det går vel som en "modifisering" hehe... bare hive utav alt av interiør også da kan jo ikke få trekk for modifisering haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå