pettmon Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 ble ikke denne solgt til Ålesund distriktet ? Da tror jeg sjangsen er liten . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hva er garantien for at ikke ny eier kommer da? Vet hvertfall hvor jeg hadde vært 23. mai dersom jeg hadde kjøpt den.. var vel oppe i s&f, molde muligens om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hva er garantien for at ikke ny eier kommer da? Vet hvertfall hvor jeg hadde vært 23. mai dersom jeg hadde kjøpt den.. var vel oppe i s&f, molde muligens om jeg ikke husker feil? Det ble solgt til Åndalsnes utenfor molde, til en Daniel Vikås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hva er garantien for at ikke ny eier kommer da? Vet hvertfall hvor jeg hadde vært 23. mai dersom jeg hadde kjøpt den.. var vel oppe i s&f, molde muligens om jeg ikke husker feil? Det ble solgt til Åndalsnes utenfor molde, til en Daniel Vikås. Da er det vel liten sjangs for at ny eier stiller Petter BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Buuump Nå har vi ikke mye tid igjen til det store treffet vårt her på sørvestlandet . Mr. Formann lokker med fine premie til den mest langveisfarende . Og det blir banekjøring dagen etter på Reve banen , for de av dere som kunne tenkt å ta en langhelg . Petter Styremedl. BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 lov å kjøre med cabriolet på banen? eller må jeg ha hardtop på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 lov å kjøre med cabriolet på banen? eller må jeg ha hardtop på? Du kan kjøre med cab, hvis den har slik veltebøyle som spretter opp bak nakkestøttene bak hvis bilen kantrer, soft toppen må være på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Tviler på jeg har det på min e36 cab ^^ Må jeg rett å slett på med hard topen isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Tviler på jeg har det på min e36 cab ^^Må jeg rett å slett på med hard topen isåfall? Jeg vet ikke om hardtoppen er "godkjent" som tak, ettersom den ikke har samme bærendes konstruksjon som et fast tak, men dette må nåk paragrafrytterene i BMWCCN svare på. Veltebøylene er disse som sees bar nakkestøttene her (de spretter opp ved en eventuel velt http://farm4.static.flickr.com/3178/262 ... eb.jpg?v=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har Mx 5 disse bøylene ? Disse kjørte jo med cabben nede sist helg på Reve . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Har Mx 5 disse bøylene ? Disse kjørte jo med cabben nede sist helg på Reve .Petter Nei, men jeg snakker om regler for kjøring på bane i regi av BMWCCN, de krever veltebøyle på cab på sine treff, å når vi arrangerer et banetreff lokalt, så går vi under hovedklubben sine regler. Det er mye som blir tillatt av diverse klubber, å det varierer fra klubb til klubb hva de aksepterer og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Har Mx 5 disse bøylene ? Disse kjørte jo med cabben nede sist helg på Reve .Petter Nei, men jeg snakker om regler for kjøring på bane i regi av BMWCCN, de krever veltebøyle på cab på sine treff, å når vi arrangerer et banetreff lokalt, så går vi under hovedklubben sine regler. Det er mye som blir tillatt av diverse klubber, å det varierer fra klubb til klubb hva de aksepterer og ikke. Ok da har vi jo klart svar på det Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Nå er det ikke mange dagene igjen!!!!!!!!!!! Det ser ut som om været blir ok også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Når begynner oppmøte på lørdag? Finnes det noe timeplan for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Noen som husker i hodet de forskjellige årstallene for de ulike klassene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå