matsi Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p=48509475 noen som har erfaring med dette effeket anlegget til e 36.. ? vil vite litt om det er fet lyd og slikt før jeg eventuelt kjøper . takk for svar.
hagenisse Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Forklarende overskrift du. På siden står det "Gir et hærlig lydbilde til din BMW" - og det er faktisk sant! Eisenmann låter veldig fint på sekserne. Bare å handle.
matsi Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 jaja.. men om akkurat det eisenmann effektanlegget er bra til den prisen osv!? hehe
Jan Tore Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Det er vel Eisenmann og Scorpion som blir sett på som de bedre av effektanlegg.
-Anders- Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Scorpion lager veldig fin lyd også. I tillegg er det rustfritt og billigere enn eisenmann. Eisenmann må det sveises fester tror jeg... mener å ha lest det. Ellers snakkes det veldig varmt om eisenmann, da det går for å være det beste.
morteym Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Eisenmann ser jeg på som et av de beste merkene. Det koster en del, men kvaliteten og lyden er bra. Har det på 323n og er veldig fornøyd. Har også vurdert det lenge til M3n, men nå falt valget på supersprint som jeg tror er hakket bedre... En ting som ofte skiller et bra anlegg fra et dårlig, er at det gir fin lyd ved gasspådrag uten å være støyende ("drone") på jevnt turtall. Prøv å søk på youtube, det kan iallefall gi et visst inntrykk. Scorpion har jeg ikke greie på.
matsi Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 nej tor valget faller på eisenmann.. har 2 kompiser som har scorpion så det vil jeg ikke ha:P føler eisenmann vil være det jeg føler er best når det gjelder lyd.. får se når den dagen kommer at jeg skal bestille da;)
BreitBau Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Eisenmann og scorpion ligger vel også rimelig likt i lydbilde? Hvorfor vil du ikke ha scorpion? Selv fjernet jeg Scorpion, og gikk over til Supersport rustfritt. Veldig fornøyd med det.. Nå har jeg 4-rørs da og det kan jo være forskjellig lyd fra det og 2 rørs, (ganske sikker på det er det).. Men scorpion gir mest lyd hvertfall.. Så hvis det er det du er ute etter så kjør på med det eller Eisenmann.. Jeg ville ha mindre lyd, for er egentlig litt lei av det..
matsi Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 hehe. ja må se det litt ann tenker jeg.. kan være jeg kjøper scorpion.. men er det noe forskjell på de forskjellige de har på koed der? de har jo Den STW greia og STW-M3. og de har jo DTM.. er det noe forskjell på lyden i dissa 3 ?
BreitBau Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Har ikke sett så mye på de, men er det ikke stort sett endetuppen som er forskjellig på dissa? Men hvorfor ville du i utgangspunktet ikke ha scorpion? Eisenmann ligger jo en god del dyrere da...
matsi Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 nej vet ikke føler det er eisenmann som har den råeste lyden. hehe
Farrukh M Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Åssen er supersport i rustfritt forhold til scorpion og eisenman?
morteym Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 På en E46 er iallefall Eisenmann det som ser best ut. Har ikke sett de nevnte merkene forøvrig, men de fleste effektpotter er mer firkanta slik at burken synes under bilen mens Eisenmann har en flat rund look slik at man kun ser enderøra under fangeren og ikke hele potta.
matsi Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 noen som vet åssen dette er? noen som har bilder av åssen det ser ut på en e36. synes dette kunne kanskje vært noe www.koed.no og søk på 5129 i søkefelt så har du det der.
matsi Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 ingen som vet noe om dette ? ingen bilder heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå