A.Holzmann Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Har ikke hatt noen problemer nei Bilen har blitt kjørt i stekende sol på autobahn og i iskaldt snøvær i norge:) Ingen flassing eller noe slikt. Stilte ut bilen på treff i tyskland, og alle var sikre på at det var originalt shadowline:) Så det er bare til å kjøre på
torgeirb Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Takk takk.. blir sikkert litt bedre når de kule sommerskoa kommer på om 1mnd;)
torgeirb Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Da må jeg vel slenge opp et bilde av senken etter den har lagt seg litt.. Beklager at det tok så lang tid. Her kommer et dårlig mobil bilde..
torgeirb Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 A.Holzmann skrev: Har ikke hatt noen problemer nei Bilen har blitt kjørt i stekende sol på autobahn og i iskaldt snøvær i norge:) Ingen flassing eller noe slikt. Stilte ut bilen på treff i tyskland, og alle var sikre på at det var originalt shadowline:) Så det er bare til å kjøre på Nå har jeg lakka om listene mine til shadowline og det ble uduskutabelt bedre å se på enn chromelistene. Jeg kjøpte også lakken du annbefalte og kan gjerne annbefale den videre. Den er sterk som bare pokker med rett grunning. Dere ser det forresten på bilde over Det eneste jeg kan si forresten er at listene er et h******e å både av å på Men lakken ble bra
A.Holzmann Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 torgeirb skrev: Det eneste jeg kan si forresten er at listene er et h******e å både av å på Men lakken ble bra Heheh, det kan jeg forstå. Jeg maskerte godt opp og dekket godt over bilen for å slippe å stresse med listene, har hørt det er fare for at disse kan bli deformert Men det så veldig bra ut! Flott det fungerte bra for deg også
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 ja kanskje det ja.. Ble så jeg kjøpte meg M-Contur felger (8,5" - 10") Her er noen bilder
EzzY Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Stilige de da ^^, Missunner deg så den V8 fronten din! Gjorde seg med filmen på lyktene, må vel prøve det samme selv Mulig litt dumt spørsmål, men er det på innsiden av glasset? Funker på blinklys og? ;P
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Nope. på utsiden ja, tar ikke mer enn en halv time å sette på alle sammen. Det er ikke film på blinkersene, er ikke sikker på om det er å få kjøpt?
EzzY Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er kanskje ikke mange kronene for sotede blinkers eller da. Skal sote mine front, har kjøpt bak med sot, side skal jeg kjøpe med sot, og da kan ikke front blink være hvit Hva for noen speil du har?
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 sota blinkers koster sikkert ikke mer en 600kr.. Speila på bilen er de orginale som var med på bilen.. aner ikke om de har noe spesielt navn/nr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå