moris Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Fikk på EU kontroll beskjed om at hovedlykter ikke kunne justeres, og ikke kunne godkjennes. Fikk det kontrollert på merkeverksted som sier at det er et stag eller to i lyktene som er knekt. Hvordan er dette mulig? Må kjøpe nye lykter da dette ikke lar seg reparere. Er det noen som har lignende erfaringer, og navn på leverandør av "billige" lykter (over 9.000,- pr.stk original)
tomerikk Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 koed.no har rep.sett: www17222 på e.bay.no selger de settet i støpt aluminium som er mer solid.
moris Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Flott! vet du om disse er nogenlunde greie å bytte? Ser for meg at det er fryktelig trangt, eller at lykta må tas helt fra hverandre.
Otis Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 http://www.freefileuploader.com/downloa ... m5p2cb.pdf
moris Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Veldig bra. Tusen takk for kjapp respons!
paaab Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Hei. Jeg har samme problem med min lykt. Har du prøvd å fikse din etter denne oppskriften? Eller andre som har prøvd?
Bimmerfører Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Har skiftet begge to "boltene" på begge lyktene, og dette var en meget enkel jobb. MAX en time til sammen på begge lyktene inkl justering av lys. Husker ikke prisen i hodet, men jeg mener å huske at dette kom på under 500 for komplett bytte på begge lykter. Personlig synes jeg den veiledningen nevnt over virket litt vel omfattende og ganske rotete, men sikkert bare meg som ikke liker bruksanvisninger. Print heller ut bilde fra feks GS hvor lykta er avbildet og der ser dere enkelt hvor delene skal sitte. Men en ting er viktig, PASS PÅ AT PLASTIKKEN har en god tempratur og IKKE bruk makt, da denne plastikken er ganske sprø. Varm gjerne opp med en føner og gni litt salo på "kulene" før du presser de på plass.
paaab Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Brukte du den gamle limen når du monterte lyktene igjen, eller tettet du med noe annet? Tenker litt på lekasje der i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå