MikaelR Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Har planer om å sett 6*9 i hatt hylla med adapera til 6*9 på orginal festene.. med det ser ut som det er lite plass mellom hatthylla å hjulbua.. noen som har erfaring med dette Har planer om å bruk focal sine høytalera.. men magneten er gangske stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Har det i min, og det funker fjell! Var ikke noe plassmangel for min del når jeg monterte mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Magneten kan være så stor den bare vil, høytalerbraketten kommer ikke i konflikt med "baksiden" av høytaleren uansett http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Er det foresten noen som har en bilde av disse brakettene montert i egen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Magneten kan være så stor den bare vil, høytalerbraketten kommer ikke i konflikt med "baksiden" av høytaleren uansett http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Er det foresten noen som har en bilde av disse brakettene montert i egen bil? Det er høyda fra hjulabua å opp til høytaleren æ e skeptisk til.. prøvde med en kompis sine 6*9 focal høytalelar.. va ikke mer enn 1-2cm klaring opp til orginal festan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg hadde dynabel 6x9 i disse, med relativt stor magnet.. De passet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Hadde dette på gamlebilen min. Ligger en tråd med dette her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85328 Der står det forklart litt, samt bilder på en av sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Det er høyda fra hjulabua å opp til høytaleren æ e skeptisk til.. prøvde med en kompis sine 6*9 focal høytalelar.. va ikke mer enn 1-2cm klaring opp til orginal festan Det er faktisk første gang jeg hører! Så vidt jeg vet, så lager ikke Focal (eller noen andre for den del) SÅ VOLDSOMME høytalere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 huff så unødvendig å ødlegge hatthylla med høyttalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Ser jo ikke noe forskjell på hattehylla med de adapterene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Ser jo ikke noe forskjell på hattehylla med de adapterene da nei, beklager leste litt fort.. men sett mange som har borra stygge hull i hatthylla å har røde 6x9" der.. det er STYGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 See...thats the thing, hvordan få mest mulig/best mulig lyd uten at det synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Er en kar som skrev ett års langt innlegg om stereo i e36 her inne, og han monterte jbl decade i hattehylla. Disse er visstnok grisesvære, men han juksa det til på ett vis... .... her! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... jbl+decade Les selv, orker ikke scrolle gjennom en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå