Bjørn 320 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Hei! Hadde nyleg bilen på eu-kontroll og fekk anmerkning på at eg må skifte ytre endeledd på venstre side og bremseslangar framme. Har funne desse på Koed, og er rimeleg sikker på at eg har dei rette delene, men er det nokon som kan bekrefte dette for meg? Delenr. på Koed er: Ytre endeledd venstre: www1332 Bremseslange: www3771 Bilen er ein E36 320, 1997-modell. Takk for alle svar
sexeren Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 umm hvorfår bestille fra koed? Har du ikke Mekonomen butikk i nerheten? Har dele til billig pris..
Bjørn 320 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Har du ikke Mekonomen butikk i nerheten? Nope! Dessuten tvilar eg uansett på at dei er billigare enn Koed. Og det var forresten ikkje spørsmålet mitt heller Edit: Sjekka forresten pris på Mekonomen, ca. 50% dyrare enn Koed...
Superbeetle Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Tror det er riktige deler. Om jeg skulle bestilt fra koed så hadde jeg nok bestilt komplett styrestag, sitter ofte godt fast slik at du i beste fall klarer å få de av med varme..
Bjørn 320 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Tror det er riktige deler. Om jeg skulle bestilt fra koed så hadde jeg nok bestilt komplett styrestag, sitter ofte godt fast slik at du i beste fall klarer å få de av med varme.. Ok, takker. Dvs. delenr. www1330? Er det Koed på dansk kallar "sporestænger"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå