stensheim Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 endelig ferdig med innsuget,trykktestet opp til 4bar og det holder så da er det håp. mangler bare litt finpuss og lakk nå, blir blå eller svart.
stensheim Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 kjøpte forsterka motorfester (gummien) fra gs, det viste seg at dem var 2cm høyere så da har jeg begynt og lage nye motorfester i stål. er morro med plasmaskjærer
stensheim Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 da har jeg endelig fått satt i motoren igjen.
stensheim Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 ja det ble en del ombygging i forbindelse med innsuget, måtte flytte inntaket på radiatoren da gasspjellet kom i veien, har også laget en ny catchtank og brakett til vinduspylingen og ny trykkrør fra innsuget. fikk også tilbake mellomakslingen, fikk bygd om en E38 750 aksling, se forskjellen på bla krysset! har også montert justerbare camber topplager fra gs.
mefrisvo Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Lakkerte du innsuget med sprayboks? Ble bra resultat
|Ole| Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Du ga meg motivasjon til å lakkere motor-rommet mitt, no blir det lakkert innsug, topp deksel og litt anna småpjask!! TAKKER
stensheim Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 da har jeg startet opp bimmer`n, var kun litt oljesvetting til turboen og litt bensin lekkasje, er nå fikset og PRØVEKJØRT, å fy f.. hvor det går nå, er meget villig på turtall, vet ikke hvor mye jeg lader enda da jeg måtte følge med på veien.
janerik171187 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 innsuget ble bra ja, nesten så jeg vurderte noe ala det samme selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå