stensheim Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 har gjort litt igjen mangler bare lager til motorn før jeg kan skru den sammen igjen. montert dash 2 display, håper jeg får den til og fungere da
Ullsokk Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Ser veldig bra ut! =) Hvor har du kjøpt varmebeskyttelsen du har på eksossida ?
stensheim Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 takk takk varmebeskyttelsen kjøpte jeg hos kollevold rally import as, matta er festet med varme tape!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Ser du skal bruke 750 diff, traversen bak er ombygd eller stammer den fra en anna bil ? den "ramma" rundt diffen ser ut som den stammer fra e34 eller noke.. Ellers superkult prosjekt, vil garantert funke som berre juling !!
stensheim Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Ser du skal bruke 750 diff, traversen bak er ombygd eller stammer den fra en anna bil ? den "ramma" rundt diffen ser ut som den stammer fra e34 eller noke..Ellers superkult prosjekt, vil garantert funke som berre juling !! rammen rundt diffen er tatt fra E32 750 og sveist på E30 traversen, drivknuter,indre og ytre medbringere er også fra E32 750.
stensheim Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 takker det blir m-tech 1 nå ja, har veldig lyst på m-tech 2 i stede men det får bli senere, har vel brukt nok penger for i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå