Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kult, mange kilo å hente der. Skjermene forran er det vel ikke så stor forskjell på?

Jeg tenkte også å bestille det panser ifra samme plass, va det lang ventetid ? Dyr frakt?

Skrevet

litt finpuss må en regne med, jeg har ikke pusset så mye enda men jeg så at panseret må pusses litt for og få fin finish, skal legge på 2-3 lag med fyller på alle delene tenker jeg.

hvist jeg ikke husker helt feil så er vekt spart:

panser:8.8kg (glasfiber panseret veier 7,5kg)

skjærmer:3,4kg ( glasfiber skjærmene veier 3,4kg per par)

bakluke:6,3kg (glasfiberluka veier 4,3kg)

frontfangeren sparer jeg 3,1kg og 5,2kg for bakfangeren.

mener jeg betalte 6100,-kr så kommer tull og mva i tillegg, 1900,-kr i frakt. det tar rundt 3 uker fra betaling til delene kommer.

Skrevet
Du e et råskinn som ikke gir opp og får det godkjent

Alt blir godkjent visst du jobber litt for det. Det er jo mye bedre å ha det godkjent i vognkortet visst du evnt skal komme i ulykke! Stå på, du klarer dette nå!

Skrevet

takker! ja det blir godt med godkjent bil så slipper jeg og kjøre meg en tur med hjertet oppi halsen, blir værre og værre så gamlere en blir, kommer til og bruke den mye mere nå!

nå har jeg tatt ut servoen, så nå har jeg lettet totalt 68,4kg! mangler bare og lakkere deler og montere sammen bilen igjen så er det bare og komme seg på vekta hos biltilsynet!

Skrevet
takker! ja det blir godt med godkjent bil så slipper jeg og kjøre meg en tur med hjertet oppi halsen, blir værre og værre så gamlere en blir, kommer til og bruke den mye mere nå!

nå har jeg tatt ut servoen, så nå har jeg lettet totalt 68,4kg! mangler bare og lakkere deler og montere sammen bilen igjen så er det bare og komme seg på vekta hos biltilsynet!

HELT SANT!

Har du planer å bruke de deler ?

Eller skal du bare ha de på godkjenningen ?

Skrevet

nja, får se på finishen, blir det ok så gjør jeg sikkert ikke noe mere med det. blir jo mye sprekere med såppass mye letting og det vil merkes ganske godt på street legal. målet er 1,8-2 kg pr hk, det får holde.

Skrevet

Utrolig morsomt å se hva du gjør for å få bilen under krava, detaljert og bra! Det gir oss andre med E30 med lav egenvekt med planer om godkjenning av større motor motivasjon! Detter er jo et meget bra prosjekt og da! :-)

Skrevet

da har jeg montert sammen tysker`n igjen. det ble veldig stor fargenyanse men jeg skal nå lakkere hele bilen i løpet av vinteren likevel så det har ikke noe og si.

har igjen og tilpasse baksete og racingbatteriet så er jeg i mål tror jeg.

20121106_190448.jpg

20121106_190459.jpg

Skrevet

Det ser nå iallefall bra ut så lang, DET skal du nå ha. Litt fargeforskjell fikser du jo etterhvert, her er det jo vekta som gjelder.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...