Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at du kan sakene dine og at dette er en grom bil + allt skrevet inn i vognkort er jo helgromt, tut å kjør når man vil uten bekymringer :D

Mtp. glassfiberdelene, vil du si de er såpass bra at de kan brukes på en vanlig veibil som skal se fin ut uten at man nødvendigvis ser at dette ikke er orginalt? Tenkte mest på panser og framskjermer. Har vurdert å handle fra acm før og prisene er det ikke noe å si på.

Skrevet

takk takk, blir greit når alt blir skrevet inn i vognkortet ja. fra et par tre meters avstand så ser en ikke at det er glassfiber men når en studerer så ser en at det er litt "bulkete" og ser forsterkningene men ok på en bil som ikke skal på noe utstilling, skjermene er vel penest og se på faktisk.

• 2 weeks later...
Skrevet

da har jeg fått på vinterhjul, skulle bestille time hos biltilsynet men han som skal se på den er sykmeldt minst i 3 uker fra i dag #-o

hvist det hastet så kunne han høre om en annen kunne se på den men jeg syns det er greit og bruke samme mannen så da venter jeg.

her er det noen bilder til....

DSC02509.jpg

er minipoler på dette batteriet så da kappet jeg av polene på et gammelt batteri og satte dem på dette så jeg slapp og gjøre om på bilen.

DSC02507.jpg

skulle gjerne ha hadd et m3 sete i stedet......

DSC02505.jpg

en liten testkjøring opp gårdsveien.

20121114_151043.jpg

Skrevet

denne bilen skal jeg ikke gjøre noe mye mere ut av tenker jeg, skal godkjenne den, lakke opp igjen, sette i større dyser,turbo, ev skifte stempler og råder og da får den være sånn. for at jeg virkelig ikke skal finne på og dra denne bilen lengre ut så tenker jeg på et nytt prosjekt, da blir det ren dragrace bil!

kan røpe at hvist det blir noe av så er stikkord: bmw E30 med v8+2 snurrer, masse glassfiber og helbur.

dette prosjektet blir langtidsprosjekt men det kan være greit og få i et kurrant karros nå.

så hvist der er noen som vet om en E30 coupe i sør-trøndelag som ikke er så dyr så skrik ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...