morteym Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Fikk problemer med å få stempelet helt inn. Det siger fint inn helt til det er nesten i bånn, da får jeg det ikke lenger inn. Tror det mangler ca 1-2 mm. Jeg får kalipperen med de nye klossene inn på den nye skiva, men det er trangt slik at klossene ligger på litt. Skiva må vel stå helt fri før jeg kan begynne å kjøre inn de nye bremsene? Noen råd? Kan legge opp bilde av stempelet hvis noen vil se om stempelet er helt i bånn. Den er kant i kant med pakningen, men ikke med selve kalipperen (ca 3mm over).
S.Arnesen Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 prøvd å slippe ut litt trykk da? mens du presser...
Robbi3 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Jeg måtte bruke presse for den siste delen, send dem til meg om du ikke klarer det.
Bmw_325i_ Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 normalt at det er litt trangt. så lenge du får skiva Mellom klossene så ska alt gå fint. men bremser skal jo "kjøres inn" de også. nye skiver å klosser er ikke anbefalt med no kraftig nedbremsing de første mila.
morteym Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Jeg har skrudd av både lokket på beholderen til bremsevæske, forsøkte også å lufte ut litt trykk på kalipperen på siste forsøk. Den skal vel gå inn uten for mye makt så lenge den ikke går skjevt? Har brukt skrutvinger. Har også pumpet stempelet ut igjen og smurt det med 565 for å prøve på nytt, men det hjalp ikke. Kanskje jeg må få tak i en bedre skrutvinge... Er det bare å bruke rå makt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå