JoCCe Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Åå kommer gatebil til bodø 11 mai? Da MÅ vi allefall møte opp vi i bodø med bmw! Hadde vært morro med ett bilde med "oss" i bodø og rundt her med bmw da. Fikk foresten på en ny bak aksling igår, med go aks i Så bilen er nå kjørbar igjen, må henge i å få gjort endel hvis gatebil kommer da Dan: nei farga er vanskeli å få til og vises på bildene slik den er på ordentlig, er blå perle, med litt lilla effekt i ;D
E30_Dale Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Har du kjøpt dei speilane på koed? Fk speilar? Genial kombo med blå, gul, kvit og svart. Slår aldri feil
JoCCe Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Er fk speil fra koed ja, veit ikke helt hva jeg synes om dem men
Trollet_ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 fin bil:) får vel se den på en bodø-sammenkomst snart:) men enig i "skeptiskitet" om speila:)
Heen Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Utroolig pen bil du har der! Får jeg spør hva org. fargen var på den?
manta-a Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Fin e30 gitt=)E det arne hjemås som har lakkert den??Har sjett noen av lakkeringan hannes før og vært veldig bra det æ har sjett=)
JoCCe Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Orginal farga er bmw 244 Sterlingsilber Ikke arne som har lakka den, lakkert den selv, er bil lakkerer så. Hehe, enig med deg S.hafsmo, synes speilene ser ut som en svulst jeg
JoCCe Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 hehe, nei, har ikke hatt tid til så masse med bilen Men fått tona alle rutene da
Elliott Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 hehe, nei, har ikke hatt tid til så masse med bilen Men fått tona alle rutene da BILDE! Gjorde du det selv?
JoCCe Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Åsså har bilen fått nye slissa og borra ebc skiver osv Kan legge opp bilder imorgen om jeg husker
JoCCe Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Etter lang tid kommer jeg med litt bilde oppdatering her i tråden Har bytta bremser på bilen fått tona rutene Montert lister og lakka dørk innvendig og litt sånn. Arbeids motet er ikke helt på topp, siden jeg jobber med biler, bilskade og lakk hver dag. Menmen. Noen som har noen formening om hva denne bilen er værdt om deg skal selges?
Elliott Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Hva betalte du for bremsene? Ser veldig bra ut:) Jeg kan ta den i innbytte mot E30'n min;) deal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå